De pil

Hoi allemaal, dit is dan voor het eerst dat ik hier ben.. Ik ben 8 maart (bewust) gestopt met de pil en ongi ben ik nog steeds niet. Krijg al opgezette borsten met die blauwe aders.. Maar de test durf ik eigenlijk nog niet te doen..

Verder wens ik iedereen succes.

Groetjes

Teigetje

hoi teigetje,
het kan zijn dat je ongesteldheid op zich laat wachten omdat je net met je pil gestopt bent.als je echt zekerheid wil hebben dan zou ik zeggen doe de test gewoon.je vertelt ook niet hoe je cycles voor dat je met de pil begon was.het kan rond de 3 maanden duren voordat er weer een beetje regelmaat in kan komen.dat is mij in ieder geval verteld bij de huisarts en de gyn.hoop dat je er wat aan heb,laat het maar weten of je wel of niet getest hebt.

liefs nathalie

Ik ben in jan. gestopt, ben wel gelijk netjes met 28 dgn op tijd, maar heb ook steeds opgezette borsten en blauwe aders, en nog meer kwalen. maar ben ook niet zwanger. Je kun voor de zekerheid een test doen, maar er zijn veel meiden die na t stoppen een poos moeten wachten voor ze weer ongi worden. Ik weet dat t balen is maar je moet gewoon geduld hebbeb denk ik, of neem contact op met je huisarts.

Terug
Bovenaan