de pil...

8 weken geleden ben ik bevallen, ik geef volledige BV, maar ik wil wel afbouwen. Nu wil ik ook graag weer aan de pil, maar kna ik deze zo slikken? of moet ik wachten tot mijn eerste ongesteldheid? ik ben nog niet ongesteld geweest na de bevalling i.v.m. BV. wie heeft ervaring met de microgynon30? en wie heeft hiet klachten van?

alvast bedankt!!!
 
hoi je mag zoiezo de pil niet nemen zolang je bv geeft...
mijn zusje geeft ook borstvoeding en is verteld geen pil te gebruiken uietraard is het meschien verstanbdig dit even met een vk te gaan overleggen hun weten immers wat het beste is..
succes ermee
liefs mij
 
inderdaad toch maar even aan je huisarts ofzo vragen. Ik ben ook op eigen houtje na de bevalling begonnen met microgynon 30 maar die was dus veel te licht, ik bleef maar vloeien, weer mee gestopt en nu dus een zwaardere pil begonnen.

gr sandra
 
Hoi, volgens mij kun je dit inderdaad beter overleggen met je vk, je mag geloof ik maar een soort pil slikken tijdens bv en dat is de cerazet, bij de andere loopt de bv terug. Succes Sandra
 
Hoi,

Ik slik al 15 jaar microgynon30 (voorheen Stediril 30) en ik heb nog nooit een klacht gehad (ben 1,58 en weeg 65 kg)
Hoe het zit met BV weet ik volgend jaar april pas.

Groetjes en succes
Allinda, 19 weken
 
Terug
Bovenaan