de pil

A

Anoniem

Guest
hallo, ik zal me weer opnieuw voorstellen.
ik ben moeder van een dochter van bijna 3jaar.
dus ruim 3 jaar geleden was ik ook zeer actief op jonge gezinnen. nu willen we weer graag zwanger worden dus hopen dat het deze keer ook snel gaat lukken maar houden alle mogelijkheden open.
maar wat ik eigenlijk wilde weten is of dat er meer jonge dames zijn die na het stoppen van de pil ook zo'n zin in seks hebben, niet alleen om zwanger te worden maar gewoon in het algemeen. toen ik vorige keer zwanger wilde worden en stopte met de pil kon ik geen genoeg krijgen van me vriend. toen ben ik weer begonnen na de bevalling met de pil en al dat lekkere gevoel was weer weg. ik snap er niks van. met dat gevoel weer weg kan ik gerust zeggen dat we bijna geen seks meer hebben gehad. nu ben ik dan weer gestopt en dat heerlijke gevoel is weer helemaal terug. dus mocht het zo zijn dat ik nog een keer zwanger mag worden dan daarna voor mij nooit geen pil meer. herken iemand dit.

Hoi mamavani,

ik herken dit zeker!! toen ik de vorige stopte met de pil had ik hier ook heel erg last van. Idd niet zozeer om zwnager te raken. Had er op het werk ook veel moeite mee zeg maar... Schaam me wel een beetje om dit te vertellen hoor.... maar heb me toen meerdere malen per dag zelf moeten helpen... hihi..
dus ken het wel... Het is ook wel algemeen bekend dat de pil libido verlangend werkt. Ik had echt weer het gevoel of ik pubertje was dat net een nieuw vriendje had ofzo... Dat hele verliefde gelukzalige gevoel.. Het zal er wel bijhoren denk ik... Dus ik zou zeggen.. Geef er lekker aan toe en geniet ervan!!

Groetjes M

Ja ik herken dit helemaal, het lijkt wel op de pil alles vlak legt. Zonder de pil kwamen niet alleen mijn lustgevoelens meer in zicht, ook andere emotionele gevoelens werden sterker.

Ook als ik eenmaal kinderen heb ga ik niet meer aan de pil. Dus neem het ervan en hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes Vic

Ja ik herken dit helemaal, het lijkt wel op de pil alles vlak legt. Zonder de pil kwamen niet alleen mijn lustgevoelens meer in zicht, ook andere emotionele gevoelens werden sterker.

Ook als ik eenmaal kinderen heb ga ik niet meer aan de pil. Dus neem het ervan en hopelijk ben je snel zwanger!

Groetjes Vic

Hoi dames,

ik herken het ook hoor,hoewel ik het laatste jaar de pil door gelikt heb had ik ook wel meer zin zeg maar,maar nu ik weer gestopt ben is de zin ook wee helemaal terug hahaha..

groetjes maris..

Hoi dames,

ik herken het ook hoor,hoewel ik het laatste jaar de pil door gelikt heb had ik ook wel meer zin zeg maar,maar nu ik weer gestopt ben is de zin ook wee helemaal terug hahaha..

groetjes maris..

Terug
Bovenaan