de pil

Ik ga niet meer aan de pil. Heb er nu meerdere geprobeerd, maar van alle heb ik last van de bijwerkingen. Maar volgens mij mocht je ermee beginnen zodra je je eerste menstruatie heb. Ik weet t niet zeker. Even aan je huisarts vragen.

Ik krijg 21jan voor het eerst een spiraaltje. Pepijn is dan 8 weken. Nog nooit gehad, kijken of dat bevalt hihi

Liefs

Ik weet nog niet wat ik ga doen. Inderdaad ook geen pil vanwege de bij werkingen. Ook geen nuva ring vanwege dezelfde bijwerkingen.
Spiraal beviel op zich goed, maar heb jaren lang zeer ernstige buikklachten gehad en weet niet zeker of het daaraan was dus ben wat angstig. Condoom betekend nooit meer sex ;)...

iemand tips?

de ha was vanmorgen op bezoek, en die zij dat ik nu alweer aan de pil mag, ik vloei sinds 2 dagen niet meer, alleen nog wat afscheiding. Mijn dochter is nu 3 weken, maandag naar de vk voor de laatste keer controle ivm inknippen, wacht dat ook nog even af. Ik heb nooit problemen gehad met de pil.

Ook ik ben er nog niet uit wat ik wiil gebruiken. Ik ben eigenlijk wel klaar met de pil. Ik heb altijd gezegd dat ik na twee zwangerschappen en een miskraam het nu tijd is voor mijn partner om zich te laten helpen. Hij wilde echter nooit, maar sinds kort is hij van mening verandert. Na een gesprek met een vriend en de huisarts. Nu ben ik juist degene die heel erg twijfelt. Als hij zich laat helpen is het wel heel erg definitief. En ik weet nu wel dat ik niet nog een keer zwanger wil worden, is ook niet goed voor mij nog een zwangerschap. Maar als hij zich laat helpen is het wel heel definitief.
Zou die twijfel van de hormonen zijn????????

Terug
Bovenaan