DE prik gehad!!

nou meiden,
ik heb de griepprik gehad hoor!! Ik blijf twijfelen maar na alles wat er nu in het nieuws is geweest heb ik toch maar besloten het te doen!
Vindt het echt heeeel eng en zou blij zijn als ik strax na ongeveer 40 wk beval en het allemaal is goed gegaan!!

Heeft iemand anders de prik al gehad???

ook hier!!! ik heb hem afgelopen zaterdag gehad! ik was snel over moet ik zeggen na een gesprek met mijn gynecoloog.ik zit nu wel een beetje van hopen dat nu alles goed gaat,maar voel me nog altijd niet anders als normaal en de kleine beweegt genoeg en idd ben blij als ik straks bevallen ben van mijn gezonde zoontje ;)

Hoi dames,

Ook hier een dame die toch overtuigt is. Ik werk dan ook voor postbus51 en heb genoeg speur werk gedaan. Ons kindje is na de bevalling ook beschermt. En al helemaal als we ook borstvoeding geven. Mijn partner krijgt nu ook een oproep vanwegen mijn dochte die jonger is dan 4jaar. Andere huisgenoten die geen kinderen hebben onder de 4 jaar, moeten tot na de bevalling wachten, dan krijgen zij ook een oproep om moeder en kind extra bescherming te bieden!

Ik hoop inderdaad dat we de juiste beslissing hebben gemaakt! Want moet er niet aan denken dat ik er straks niet meer ben voor mijn oudere kindje van 3 jaar. Als ik dit niet had gedaan.....

Ik weet wel dat ik de kleine genoeg voel schoppen en voel bewegen dus dat zijn fijne tekenen.....

PS: hebben jullie ook zo'n stijve arm? hihihi voelde hem vanmorgen niet eens nu wel weer hoor.....

heb er 2 dagen flink last van gehad,nu is het helemaal weg die arm...
ben btw wel heel blij dat die kleine nu ook een prik krijgen!!!! nu er al 2 kindjes dood zijn van zoon jonge leeftijd..

Hoi hoi,

Ik heb hem ook gehad...beetje stijve arm, maar heb nu totaal geen spijt of twijfel meer over de vaccincatie. Ik voel me goed en de baby blijft vrolijk doorschoppen...dus dart zit wel goed!!

Succes met jullie zwangerschap!

Ik heb em gisteren gehad en vandaag ook een behoorlijk stijve arm gehad en ook een beetje hoofdpijn. Gelukkig verder niets ;)

hoi hoi
ja hoor hier nog 1 die vandaag de prik heef laten zetten twyfelde eerst enorm maar nu hy gezet is ben ik wat rustiger hoop dat we de juiste beslissing hebben gemaakt ....all1 vind ik het erg voor mn zoontje van 5 hy krygt hem niet......

Terug
Bovenaan