Hallo meiden,
Afgelopen maandag de punctie gehad. Er zijn maar liefst 25 follikels aangeprikt, waarvan 18 bruikbaar. Ik had om een hogere dosis pijnstilling gevraagt. Het was nog wel pijnlijk, maar de scherpe kantjes waren eraf. En vandaag krijgen we om 12.00 uur een belletje of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Oei oei oei, wat spannend is dit weer. Tuurlijk ben ik blij dat er zoveel zaten, maar dat wil natuurlijk niet wat zeggen of ze bevrucht zijn. Ik heb nu nog veel last van mijn buik. Bij elke stap voel ik het "dreunen"in mijn buik. Heb me daarom ook maar ziek gemeld. Ik heb dit eigelijk nog nooit gedaan in de 4 keer dat we een ICSI behandeling hebben gehad, maar nu heb ik toch wel erg veel pijn aan en mijn gyn. vertelde me dat ik het heel rustig aan moest doen en veel drinken omdat ze bang zijn voor een overstimulatie. Maar zover gaat het nog goed. Ik ben erg zenuwachtig voor het telefoontje..........................Weet je, we hebben het nu niet meer in de hand. In het ziekenhuis moet het nu gebeuren.
Ik laat het jullie nog even weten, hoe het is gegaan.
groetjes wilma