de punctie is achter de rug, vandaag het belletje

Hallo meiden,

Afgelopen maandag   de punctie gehad. Er zijn maar liefst 25 follikels aangeprikt, waarvan 18 bruikbaar. Ik had om een hogere dosis pijnstilling gevraagt. Het was nog wel pijnlijk, maar de scherpe kantjes waren eraf. En vandaag krijgen we om 12.00 uur een belletje of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Oei oei oei, wat spannend is dit weer. Tuurlijk ben ik blij dat er zoveel zaten, maar dat wil natuurlijk niet wat zeggen of ze bevrucht zijn. Ik heb nu nog veel last van mijn buik. Bij elke stap voel ik het "dreunen"in mijn buik. Heb me daarom ook maar ziek gemeld. Ik heb dit eigelijk nog nooit gedaan in de 4 keer dat we een ICSI behandeling hebben gehad, maar nu heb ik toch wel erg veel pijn aan en mijn gyn. vertelde me dat ik het heel rustig aan moest doen en veel drinken omdat ze bang zijn voor een overstimulatie. Maar zover gaat het nog goed. Ik ben erg zenuwachtig voor het telefoontje..........................Weet je, we hebben het nu niet meer in de hand. In het ziekenhuis moet het nu gebeuren.
Ik laat het jullie nog even weten, hoe het is gegaan.
groetjes wilma

heey meid

ik weet er alles van hoor ik had bij de eerste ivf toen ook 30 follikels
en veel pijn gehad in de buik en afgelopen woensdag heb ik voor de tweede keer punctie gehad toen had ik tijd   de punctie al heel veel pijn had ik 25 follikels
ik moest ook rustig aan doen en hel veel drinken ze hebben bij mij 2 terug geplaatst een van 8 cellig en een van 5 cellig

nou meid ik hoop dat jullie ook een terugplaatsing krijgen en we horen het nog wel van jou en doe rustig aan

liefs annebel

quote: annebel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 11:06:18'));

heey meid

ik weet er alles van hoor ik had bij de eerste ivf toen ook 30 follikels
en veel pijn gehad in de buik en afgelopen woensdag heb ik voor de tweede keer punctie gehad toen had ik tijd   de punctie al heel veel pijn had ik 25 follikels
ik moest ook rustig aan doen en hel veel drinken ze hebben bij mij 2 terug geplaatst een van 8 cellig en een van 5 cellig

nou meid ik hoop dat jullie ook een terugplaatsing krijgen en we horen het nog wel van jou en doe rustig aan

liefs annebel

Hoi annebel,
Hebben jullie nog meerdere emmy,s achter de hand of waren deze 2 de enigste die bevrucht waren?
Bij ons zijn er nu 6 bevrucht en aanstaande vrijdag krijgen we een terugplaatsing van 2 embryo.s. We duimen voor jullie en hopen dat het nu eens goed gaat!!!!!!
Laat me nog even weten hoe het verder met je gaat, we leven zo met iedereen mee.
liefs wilma

hey wilma

nou het gaat weer wat hoor gelukkig wel die pijn is ook niks aan vervelend we moeten veel ondergaan maar als het dan maar een keer lukt     en bij ons waren er 4 bevruch en er zijn 2 terug geplaatst een van 5 cellig en een van 8 cellig dus wel goed

he ik hoop ook voor jullie dat het deze keer gaat lukken
we houden kontakt meid heb je ook msn
is leuk kunnen we zo ook even praten
he ik hoor het nog wel van jou meid

xxx liefs annebel

quote: annebel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 17:15:49'));

hey wilma

nou het gaat weer wat hoor gelukkig wel die pijn is ook niks aan vervelend we moeten veel ondergaan maar als het dan maar een keer lukt     en bij ons waren er 4 bevruch en er zijn 2 terug geplaatst een van 5 cellig en een van 8 cellig dus wel goed

he ik hoop ook voor jullie dat het deze keer gaat lukken
we houden kontakt meid heb je ook msn
is leuk kunnen we zo ook even praten
he ik hoor het nog wel van jou meid

xxx liefs annebel

Hoi annebel
het ziekenhuis heeft  gisteren gebeld, er zijn 6 bevruchte eicellen. Geweldig nieuws!!! Want dit hadden we niet durven dromen.....morgen is de grote dag om 14.00 uur.
Ik vind het leuk je te " spreken" op msn. Mijn mail adres is: jeroenenwilma@hotmail.com, orgineel he?
Ik hoop je eens te spreken daar om wat ervaringen uittewisselen.
groetjes en jij ook heeeeeeeeeeeeeel veel succes. Wanneer mag je testen?Wanneer heb je de terugplaatsing gehad?
doei

heey wilma

we hebben afgelopen zaterdag terug plaatsing gehad en mogen vrijdag 18 april testen hoop dat het goed komt en we duimen ook hart voor jullie
he ik ga je toevoegen op msn en dan kunnen we daar ook even verder kletsen
maar ik voel nog niks verder maar zal ook wel vroeg zijn denk ik het is nog geen week geleden he meid ik hoor het nog wel even hoe het morgen is gegaan

succes meid

liefs jantina

quote: annebel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2008 13:25:36'));

heey wilma

we hebben afgelopen zaterdag terug plaatsing gehad en mogen vrijdag 18 april testen hoop dat het goed komt en we duimen ook hart voor jullie
maar ik voel nog niks verder maar zal ook wel vroeg zijn denk ik het is nog geen week geleden he meid ik hoor het nog wel even hoe het morgen is gegaan

succes meid

liefs annebel

quote: annebel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2008 13:25:36'));

heey wilma

succes meid

liefs annebel

Terug
Bovenaan