De punctie is weer achter de rug, op naar de terugplaatsing!

Hoi meiden,

Het is weer achter de rug, ben ook lekker vroeg weer thuis. Dat is het voordeel als je zo vroeg moet komen. Ik was ook minder gespannen dan bij de eerste keer, behalve toen ik op de tafel lag.
De punctie zelf viel weer mee, het was iets pijnlijker dan de vorige keer. De follikels lagen nu ook iets moeilijker om aan te prikken, dus er moest meer geduwd worden. Uiteindelijk zijn er 9 of 10 follikels aangeprikt, de gyn. was zeer tevreden. Om 8.15 uur was ik op de dagbehandeling en manlief stond al om 10.15 uur voor mijn neus. Hij had ook een goede dag, zijn score was veel hoger dan de vorige keer en hij hoefde maar 1x te produceren. Ik geloof zelfs dat het bij hem nog nooit zo hoog geweest is. Bij mij zijn er uit de 9 follikels 8 geschikte eicellen gekomen, dus we zijn zeer blij.
Het wordt wel ICSI, maar meer op aanraden van mijn eigen gyn. vanwege de harde eischillen. A.s. vrijdag worden we tussen 8.30 en 10.00 uur gebeld of we een tp hebben, spannend!

Liefs, Ibbeltje

Ha ibbel, heerlijk dat het er op zit, en wat een super nieuws dat ook jou lief maar 1 x hoefde te produceren! Ik had ook 8 geschikte eitjes.........ja, dat moet goedkomen! Ik duim voor je, steek een kaars aan en denk heel veel aan je! Probeer rust te nemen en te ontspannen de komende dagen en succes voor vrijdag!

Heel veel liefs en een dikke kus van Pleun en van manlief

Hoi Pleun,

Ik ga voor ons allebei heel hard duimen. Ik hoop dat jij een positieve test hebt, wanneer mag je testen? A.s. vrijdag? En voor mijzelf dat ik twee goede emmy's teruggeplaatst krijg.

Ik heb besloten om morgen nog een dagje thuis te blijven, heb best last van napijn en ben onwijs moe! Morgen nog even lekker bijkomen.

Dikke kus, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje, ik mag off. pas zaterdag testen, maar weet echt niet of ik dat vol ga houden, vannacht weer een bijna slapeloze nacht gehad, echt vreselijk gewoon, wat is dit toch slecht voor je gezondheid! Hoe heb jij dat vorige keer ervaren?

Sommigen mogen veel eerder testen, dat snap ik ook niet, ik had gelijk de punctie en de terugplaatsing met Sylliebillie en die mocht gister al testen, vreemd? Misschien ligt het aan de medicijnen. Wat weet jij er nog van?

Hou je lekker rustig vandaag, moet je morgen weer werken?

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Meid, ik herken het uit duizenden. Daar zie ik nu ook het meest tegenop, die 2 lange ww. De eerste week gaat nog wel, maar die 2e!!!! Pffffff, bij elke verschijnseltje denk je: zou het zo zijn???
Maar het ligt inderdaad aan je medicijnen. Sylliebillie gebruikte volgens mij progestan-bolletjes, die beinvloeden de test niet. Pregnyl doet dat wel. Als je te vroeg test, kan de zw.test positief uitslaan door de pregnyl, dus als je het kan redden niet eerder testen dan zaterdag hoor. Hebben ze het in het EMC gezegd dat je pas zaterdag mag testen of in het SFG?
Wat is nu je eigen gevoel? Denk je dat je zwanger bent of twijfel je heel erg? Ik durfde niet te testen de eerste keer, ik denk dat ik onbewust toch wist dat het niks geworden was, hopelijk gaat het deze keer beter.
Het gaat vandaag gelukkig beter met je, de pijn is bijna weg. Heb heerlijk uitgeslapen en ga vanmiddag een beetje rommelen. Het eerste wat vanochtend door mijn hoofd flitste was, hoe zou het met onze emmy's zijn? Doen ze het een beetje goed? Dus bij mij beginnen de kriebels ook alweer hoor!
Nou meid, dikke knuffel! Ik denk aan je en duim nog volop voor je!

Liefs, Ibbeltje

He Ibbeltje,

Wat een goed nieuws zeg! En dan ook nog zoveel follies (terwijl je nog zo bang was dat je er te weinig zou hebben)
Hopelijk heb je vrijdag ook goed nieuws te vertellen en komen er twee mooie super emmy's zich lekker in je baarmoedertje nestelen.

Houd ons op de hoogte! Liefs indy

Hoi Ibbeltje, het is vandaag echt een vreselijke dag, want heb ik het moeilijk gehad zeg, de hele dag liepen de tranen over mijn wangen, uiteindelijk heb ik mijn moeder gebeld en die is naar mijn werk gekomen om me even op te fleuren, nu gaat het wel weer wat beter!

De psychische belasting is deze week onbeschrijflijk zwaar, dit is niet te begrijpen voor iemand die dit nog nooit heeft meegemaakt, maar jij snapt het gelukkig wel he!? Ik weet niet of ik het nog wel ga trekken als we zaterdag of eerder slecht nieuws krijgen, kan nu erg weinig verdragen............

Ik duim voor je dat jij in ieder geval vrijdag goed nieuws krijgt en ik denk aan je!

Heel veel liefs van Pleun

Terug
Bovenaan