De punctie

Is prima verlopen!!!!Het viel echt erg mee!!  Ik zal het in het kort even vertellen, want het is een heel verhaal.. en de ins en outs en details kunnen jullie lezen op www.wonderkind.web-log.nl   in mijn icsi dagboek.(als jullie dat leuk vinden natuurlijk!!)
Dr. bernardus was erg aardig(gyn) en legde alles haarfijn uit! de valium pil werkte blijkbaar goed en de pijnstillende injectie ook want het was goed te doen.
Op de monitor konden we alles volgen en alle eiblaasjes werden aangeprikt en leeggezogen.negen in totaal. Het voelt steeds als een soort steekjes(menstruatiekrampjes) Mischien komt het omdat ik wel wat gewend ben, want het vrouwtje wat voor mij was had wat meer pijn(was voor haar de 2e keer) en de eerste keer was erg slecht bevallen..beroerd voor en na de punctie.
Daarna "lekker" bijgekomen met en een koekje in een bedje, terwijl marco de kostbare lading wegbracht.  Toen hij terugkwam had hij heel goed nieuws...11 eicellen gevonden en zijn zaad was ook nog eens goed!!! we hebben dus goede hoop!
Zaterdag bellen met het Vu voor het tijdstip vd terugplaatsing. Inmiddels ben ik begonnen met de progestan,dit zal de innestelling bevorderen.
Nog even in spanning dus!! maar zo blij!!

LIEVE MEIDEN.. bedankt alvast voor al het  en ROZEMARIJN.. meissie, het komt allemaal goed! nog even doorbijten.. en voor je het weet,ben je van het geprik af!! Hou je doel voor ogen enne...laat je af entoe maar lekker gaan, want het is ook allemaal niet niets!! Succes!!

hoi petra

Daar zit ik dan achter de computer met een pakje zakdoeken. Bedankt voor je opbeurende woorden.
Ik zit op het moment in een heuse dip en jank heel wat af. Ik zie de punctie helemaal niet zitten, maar ben wat geruster na het lezen van je verhaal.
Het moet goed komen allemaal. Ik vind jou erg dapper en heb daar zelf ook veel aan.
Ik ga ook even je dagboek lezen. Nog een paar nachtjes slapen en dan worden ze terug geplaatst. En dat is heel wat leuker dan alles wat je al gehad heb!!!!
Heel veeel succes

groetjes rozemarijn

Dank jullie wel meiden!
Jeetje, Sjanneke en Rozemarijn, jullie hebben het echt te kwaad he??? Meestal ben
ik het emotionele tiepje..echt verschrikkelijk..maar bij mij viel het echt erg mee.
laat je maar lekker verwennen en doe, koop wat leuks voor jezelf, want dat verdien je wel!!
W.b de punctie daar ben ik zoveel mogelijk blanco ingegaan want ik wist ook niet wat te verwachten... stiekem hoopte ik dat het mee zou vallen,maar zei steeds;bereid me op het ergste voor,dan valt het allemaal mee!! en idd het viel bij mij mee.
bespreek het wel met je gyn of fertiverpleegkundige, mischien kunnen ze wat angst en spanning wegnemen..dat vrouwtje voor me kreeg een extra pijnstiller,dus ze maken het wel zo makkelijk mogelijk voor je!!

enne lekker hier komen klagen,schelden etc. hier hoor! want daar is het forum ook voor!!
hou vol!!

Hoi,
Ik heb net je verslag over gisteren op je site gelezen. Ik heb echt het gevoel dat het gewoon hartstikke goed gaat komen. Alles gaat zo lekker positief en goede resultaten met eitjes en zaad, kan toch niet missen? Fijn weekend en toi toi toi! groetjes

Heeee Petra,

Wat ben ik blij voor jou dat het allemaal zo ontzettend is meegevallen!!! Sterke vrouw ben je, geeft zeker goede moed voor ons. Hoop zo dat is gelukt, en ik wil je heel veel sterkte nog even wensen voor de terugplaatsing a.s. zaterdag.

Heb gisteren aan je gedacht, en positieve energie jou kant opgestuurd.

liefs Mickey

Hoi Petra
Gelukkig dat het allemaal is meegevallen en dat de valium zijn werk heeft gedaan
en super dat het er zoveel eitejs zijn
Het gaat helemaal goed komen.
Ik ga ontzettend voor je duimen
Groetjes Sabine

Hallo Petra,

Gisteravond al op het forum gekeken maar nog geen reactie van je. Ik heb gisteren nog aan je gedacht!!

Gelukkig dat het je allemaal is meegevallen en super dat je zulke
positieve berichten hebt qua eitjes en zaadcellen. Heel veel succes de
komende dagen en probeer niet al te veel te stressen... maar dat is
waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Zet 'm op, ik duim voor je en hopelijk over een paar weken super goed nieuws!!!!

Succes en groetjes

Puck

Terug
Bovenaan