de puntie gehad ,de datum van de terugplaatsing.

Hoi meiden

ik heb afgelopen zondag mij eerste puntie gehad,die viel erig mee.
Alleen je krijgt een half uur van te voren ,een spuit in je kont en een verdovings tablet.
Als je puntie gedaan is moet je nog 20 minuten op bed blijven liggen voor je de uitslag en dat je na huis mag.
Je krijg dan te horen hoeveel eitjes eruit zijn gehaald.bij mij zijn er 19 eitjes eruit gehaald.
Waarvan er 16 eitjes goed waren.
Ik kwam thuis van het ziekenhuis ,en ging op de bank liggen,en ben gelijk in slaapgevallen.
Ik heb dan ongeveer 4 uur geslapen.
Alleen ik hab een beetje kram in mijn buik en maandag ook.
Vandaag moest ik bellen of er een terugplaatsing was .
En ja hoor ,ik moet morgen om 14:15 uur. in het ziekenhuis zijn.
Daar krijg ik te horen hoeveel er terug geplaats wordt.
Spanend hoor.
Hoe hebben de meeste van jullie de puntie en de terugplaatsing ervaren.
Ik heb gisteren gewoon gewerkt wat eigenlijk niet mocht,maar na de terugplaatsing heb ik vier dagen vrij gekregen van me baas.
nu stop ik en gaan ik rustig wachten tot het morgen is.

groetjes van desi

Hoi Desi,

Fijn dat je de punctie is meegevallen en ze hebben een mooie score "geoogst". Hopelijk kunnen er ook nog een aantal ingevroren worden! Ik kreeg bij de punctie een infuus met morfine, en toen  vroegen ze als ik al wat vernam van de medicatie en toen begonnen ze ook meteen, en na de punctie moest ik 1 uur in een kamertje op een bed blijven liggen,  maar dat zal wel  per ziekenhuis verschillend zijn.  en mocht de avond van te voren 2 tabletjes in nemen en een 1tje 1 uur voor de punctie, heb toen alleen die ene voor de punctie genomen..

Bij de terugplaatsing moest ik met een volle blaas komen, zodat het beter op de echo te zien was.. En van de tp heb je geen last van hoor! Hoeveel laten jullie er terugplaatsen 1 of 2 of ligt het van de kwaliteit af?

Groetjes Sharon

Hoi Desi,
Heel veel sucses morgen, de terugplaatsing valt echt mee.
Alleen het lange wachten daarna is slopend, dan bedoel ik
tot het testen. Hou ons op de hoogte gr Miranda

Terug
Bovenaan