De Red Devils

Hallo meiden,

Ja hoor het is weer zover...ze hebben mij weer te pakken gekregen....rot duivels.....

Ik heb het nu even helemaal gehad,had eerst nog een beetje hoop van de week,dinsdag morgen na het toilet bezoek een beetje helder bloed in een dikke slijmlaag(sorry)...echt waar de moeite niet waard je moest er haast een vergroot glas bij hebben.
Woensdag niets en donderdag morgen weer een heel klein beetje weer de moeite niet waard,vrijdag niets en vanmorgen kom uit bed ga naar toilet en wat denk je ja hoor.............jeetje heej en dat nadat ik ook best misselijk was de laatste drie dagen na het eten....en ik had ook vreselijk zere borsten en tepels...grrrrrrrrrrrrrrrrrr..........ik word hier niet goed van........
Heb helemaal geen buikpijn of wat dan ook......

Meiden ik maak er gewoon even een dikke vette baal dag van en doe lekker niets...ga straks een jank dvd kijken...(onee dvd alleen is ook al goed,janken doe ik zo al).....

Iedereen nog heel veel succes met het wachten....ik   voor jullie,en hoop echt (dat meen ik uit de grond van mijn hart) dat jullie duiveltjes wegblijven.

Veel liefs Truida

Hoi Truida,

Wat een grrrrrrrrrrrr rode duiveltjes. Irritant zijn ze, gemeen en . Hopelijk blijven ze de volgende keer weg, ik ga voor je duimen.

Suc6 en verwen jezelf maar lekker met chocolade enzo...

gr Jackje

Hoi truida, balennnnnnn. Rotstreek hoor.
Ik ga me waarschijnlijk bij je aansluiten maar bij mij houden ze het nog een beetje spannend die stomme duivels.
Heb wel al wat oud bloed verloren, maar niet echt veel.Dan weer wel buikpijn en dan weer niet. Gek word je ervan, als deze keer niet lukt nemen we even rust, ik word zo moe van mezeld en me geest.
Je houd jezelf constant voor de gek, ik dacht vanmorgen nog als ik me nu druk maak en dan ongesteld word heb ik me dus om niets drukgemaakt. klonk logisch, maar toch!!!
Meis jank en baal, het mag. Maaarrrrr geef niet op...
Onze tijd komt, ga je wel door met behandelen.
liefs ilona

Terug
Bovenaan