de reden van Bram zijn strijd met het slapen gaan

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

we zijn er waarschijnlijk achter wat de reden is waarom Bram niet wil slapen gaan 's'avonds en steeds wakker wordt s'nachts(huilend )
jullie raden het nooit
het pyamapapje.... Bram kreeg voor het slapen gaan een pakje pyamapapje en het was elke keer weer een strijd dat hij in bedje bleef liggen en ddoor sliep s'nachts
nou was er s'middags nooit iets aan het handje met het slapen gaan en heeft hij 1x s'middags omdat hij vertikte om te eten een klein flesje pyamapapje gehad en ineens s'middags dezelfde strijd om te gaan slapen........
nu ben ik gestopt met het pyamapapje en wonder boven woder gaat het weer goed.....
waarschijnlijk werd hij misselijk ervan door de zoete smaak (bram houdt niet van zoetigheid) dus we hebben het tot nu toe overwonnen!!!!!!!!

xxx

Wij gaan dit morgen meteen ook uitproberen!
Ik heb eerder vandaag een bericht getypt over onze slaap ellende en Sarah krijgt bij ons ook alleen 's avonds een pyjamapapje en overdag niet. En overdag slaapt ze eigenlijk zonder problemen en 's avonds dus niet. Ook Sarah houdt niet van zoetigheid overigens.

Ik weet natuurlijk niet of het daaraan ligt, maar ik ga het zeker proberen morgen!!
Ik laat het morgen of overmorgen wel weten hier

Tamar

Hee, hier nog een idee misschien..... Alice wou vorige week ook een paar dagen savonds niet slapen en huilen en brullen.... overdag ging alles prima. Nu hadden we een nieuw pyama jasje...... knoopjes op de rug....... nu ander shirtje aan en ze slaapt weer heerlijk.... misschien een idee?

jeetje wat zo'n pyama-papje al niet kan doen he?
het idee was dat ze er beter van gaan slapen toch?
fijn dat je er achter bent gekomen dat dit het is geweest! Wat is het precies zo'n pyama-papje? Melk met pap en zoetigheid oid?

jelte heeft gelukkig niet nodig om in slaap te vallen, nu eten wij ook nooit heel erg vroeg en als we wel een x vroeg eten dan krijgt hij soms nog klein beetje warme melk (90cc ofzo).
Geven jullie je zoontje nu iets anders voor het slapen gaan of kan ie nu helemaal zonder?

Groetjes Saskia (mv Jelte 9-6-07)

Hoi wat fijn dat je de oorzaak heb gevonden!!
Hier krijgt Jayden sávonds van Bambix avondpapje, dat moet je zelf aanlengen met water en is ook speciaal gemaakt voor een goede nachtrust.
En s ochtends krijgt hij juist een pyjama papje, hij hoeft dus niet in slaap te vallen  erna, en hij vind het heerlijk.

xxxjes

Wij gaan het vanavond ook meteen uitproberen want Marissa gaat ook 's middags zonder morren slapen en na haar Pyamapapje is het drama. Het lijkt ook wel alsof ze enorme energie krijgt van het drankje. Vanavond dus weer een ouderwetse papfles en dan kijken of het beter gaat.

groetjes Linda

Ik durf het nog bijna niet te zeggen....maar het lijkt erop dat Sarah nu toch beter is gaan slapen. Dus zonder pyjamapapje!
Ze heeft na haar prakje at fruit gegeten en na het bad nog wat borst...en nu lijkt ze te slapen na een half uurtje pruttelen en 2x een speen terug in bed leggen.

Ik zou zo onwijs blij zijn als dit inderdaad de oplossing is! Ik ben eens gaan kijken wat er in zo'n papje zit en ik denk dat al die suikers en toegevoegde stoffen gewoon een soort van energiestoot geven. Haha gewoon hyper van de suiker, ze krijgt normaal verder niets met suiker of zoetstoffen dus het verklaart wel wat...

Nu even afwachten voor vanacht en morgen natuurlijk.
Ben benieuwd hoe het bij jullie is.

Tamar

Hoi Tamar,

Wij hebben het dus ook geprobeerd zonder pyamapapje. Ik heb een gewone fles pap voor haar gemaakt maar het maakte hier geen enkel verschil. Ze was nog net zo aktief en ging steeds staan in bed. Ook werd ze 's nachts een paar keer wakker. Nu heb ik haar gister weer een pyamapapje gegeven maar zijn we een half uur later gaan slapen dan anders. Ik had haar ook een paracetamol gegeven omdat ze zo met haar tanden bezig is. Door het half uur later was ze goed moe en is ze meteen gaan slapen. Ze is ook niet meer wakker geweest 's nachts en heeft tot 09.00 uur geslapen. Ik merk dat paracetamol haar heel goed helpt als ze zo met tanden bezig is. Wij gaan dus maar weer gewoon verder met de pyamapapjes.
Heeft het bij jou nu uiteindelijk wel verschil gemaakt?

groetjes Linda

Terug
Bovenaan