De reiswieg staat op zolder!

Jasmijn kan vanaf vandaag ook echt naar de schaapjes kijken.... de baby-bugaboo is omgetoverd tot een nieuwsgierige baby-bugaboo! Weer een nieuwe fase.... Haha!

hoi, hier hetzelfde sinds afgelopen donderdag staat bij ons ook de reiswieg boven en leuk dat ze dit allemaal vind!!! alleen mama vind het minder want kan haar nu niet meer zien ze ligt met het gezicht van me af...

groetjes en ja gaat erg snel allemaal

Ja, gaat snel he?! Wout past er nog prima in, we hebben een x-adventure, die zijn ook best groot volgens mij. (ook Tijn lag erin tot hij er bijna uit kom klimmen...) Helaas ligt onze Wout nauwelijks in de kinderwagen, we gebruiken bijna altijd de duobuggy.

groetjes Natasja

@natasja-79: ook ik heb een x adventure maar onze kleine meid past er toch echt niet meer in ze had hoogstens 10 cm over bij het hoofdje en ze begon zich op te trekken aan de zijkan t van de bak dus vertrouwde het toch niet meer zo erg..

groetjes

Joost ligt gewoon nog in zijn kinderwagen bak. Hij ligt nu wel zo goed als klem, maar hij vind het allemaal wel best. Wil hem in ieder geval tot 6 maanden in de bak houden en daarna zien we het wel.

@ Moonpoontje, waarom moet Joost erin tot de 6 maanden? Is dat met een speciale reden?

Ik heb de bak maar heel even gebruikt. Heb een Joolz bloom en het zitgedeelte kan helemaal plat.
Maar meestel staat ie een standje hoger. Kan ze lekker om zich heen koekeloeren haha!!!

Hij moet nog even blijven liggen in de reiswieg tot na onze vakantie van 17 sept t/m 24 sept. want dat is makkelijker om te slapen overdag als we er op uit gaan.
Maar het past echt nog maar net hoor!!
Ik wil eigelijk wachten tot 6 maanden net als hij de andere 2, dus hij moet dan nog t/m oktober erin blijven.

@ sonja: het is voor de ruggetjes beter als ze zo lang mogelijk helemaal plat kunnen liggen, liefst minimaal een half jaar. Mijn quinny wandelwagen kan niet helemaal plat, dus vandaar dat ik hem zolang mogelijk in de bak houdt. Verder vind ik het praktisch als ik bij mensen op bezoek ga. Ik heb dan gelijk een slaapplekje bij me, en hoef ik niet met campingbedje te zeulen. En Joost vind het ook allemaal best in de kinderwagen bak. Dus zolang het past, zie ik geen reden waarom ik hem in de wandelwageninzet moet doen.

Terug
Bovenaan