De rest van de maand op water en brood...

A

Anoniem

Guest
Zo, gisteren even wat zaken ingeslagen; autostoeltje, buggy, campingbedje met matrasje, activity center en nog wat losse dingetjes... Resultaat? 330 euro armer! En een paar weken geleden ook al een kinderstoel gekocht...
Poe poe, dat wordt de rest van de maand op water en brood leven, haha .

Ben er wel blij mee; we hebben een Maxi-Cosi Priori gekocht, een MacLaren buggy, en een echt waanzinnig leuk activity center van Tiny Love. Echt een idioot duur ding, maar zó leuk. Isis lag er vanochtend al volop mee te spelen in de box!

En dan zeggen ze dat na de "uitzet" de grote uitgaven voorbij zijn!

Ja is duur spul...........als kun je het door wel of geen merken te kopen het duurder of minder duur maken. Eet smakelijk hihi

ja lekker duur allemaal, gelukkig hebben wij alles nog van de oudste.
Dus wij eten deze maan ook andere dingen dan brood

Groetjes sandra

Hihi, wij zijn gister ook wezen shoppen (zie andere topic), maar wij zijn ook thuisgekomen met de MacLaren en de Maxi Cosi, maar dan de Tobi.
Liefs Nelleke

Tja duur is het maar zo leuk om te kopen, en iets minder om  betalen hihi.
Ach je kan zeggen wat je wilt maar je hebt er veel plezier van.

veel plezier ermee,

groetjes Wendy

Ach ja, ik moet er ook niet over zeuren! We zullen er vast heel veel plezier van hebben.
En inderdaad, wel of geen merk scheelt veel geld, maar dit waren nou juist van die aankopen waarbij ik een goed merk wél belangrijk vindt. Ik heb dat juist weer heel erg met kleding, ik vind het echt een sport om Isis leuk te kleden voor weinig geld. Ik kreeg onlangs een complimentje op het kdv dat Isis er altijd zo leuk uitziet, leuk toch?

En ik moet er wel even bijzeggen; de autostoel én de buggy waren flink afgeprijsd, ik zou echt nóóit een MacLaren voor de volle mep kopen! Ze zijn supergoed, maar zooooooo duur. Ik heb hem nu via internet, voor 74,95 + 6,99 verzendkosten,  dus voor een MacLaren redelijk te overzien. En we gaan er wel van uit dat 'ie (minstens) 2 kinderen meegaat. Al bedenk ik me nu dat ik dan beter niet die met die roze biesjes had kunnen nemen, oeps...  

Wij ook! en de volgende maand ook weten we nu al...
Deze maand moeten we een nieuwe auto zoeken, boehoe, boehoe...
Heeft wel als gevolg dat het autostoeltje kan wachten tot volgende maand,

Maar hoe je het wend of keert, merk of niet, het blijft altijd een vreselijke bulk met geld die de portemetnix uitvliegt!

Gr. Marieke

Hier ook op water en brood, net de Priori gekocht en een weekje Landal geboekt. Ach, het went en het is goed voor de lijn HAHAHA!

Terug
Bovenaan