de RODE DUIFELS zijn er toch...

A

Anoniem

Guest
hallo dames

die RODE rot monsters zijn er toch gekomen!!!!!!!!!

had van de week een berichtje geplaatst dat ik getest had en er een heeeeel licht streepje was.........
had zon-maandag mijn NOD,normaal ben ik presies optijd,
maar nu niet dus....
had eral geen goed gevoel over,jullie zeiden al een streep is een streep,
en toch kon ik niet blij zijn,mijn gevoel had dus toch gelijk!!!!!!!

het begon woensdag al dat ik heeeeel iets licht bruine afscheiding had (sorry),
en vanmorgen was het toch raak,had me er al op ingesteld!!!!
had woensdag al een vrezelijke huil bui gehad,en nu denk ik er weer nuchter over,
weet nu in iedergeval waar ik aan toe ben!!!!!!!

maar ik moet nog 1 week werken,en dan heb ik 4 weeken vakantie!!!!!!
heeeeeeeeerlijk,ben er zo aan toe,en wil er dan ook echt van gaan genieten!!!!
even geen zwanger zijn aan mijn hoofd hebben,heb ook besloten om niet te gaan tempratuuren,gewoon ff helemaal niks,en ga ook wat afstand nemen van het forum.
zal wel moeilijk zijn maar is denk wel ff het beste!!!!!

maar ik zal wel voor iedereen blijven duimen.....

xxx en kiefs tam80 (op naar ronde 13 !!!!!!!)

hey tam80,

ik dacht altijd van een streep is een streep! wat raar joh.
misschien was het een hele vroege mk??
ik wens je heel veel sterkte.
en geniet volgende week lekker van je vakantie!
xxx
sabrine

liev tam ja dat is dan baalen he en kloore zo gezegt he nou mischien in de vakantie dan denk je er niet aan ja afstand neemen is beeter ik probeer het oook maar rond mijn klus daagen toch wer spanend moelijk hoor liefs jolanda

ach meid,

wat rot voor je!!!!
ik dacht echt dat je zwanger was, ook omdat je temp hoog was. het zal dan wel een vroege mk zijn geweest. je was overtijd, een licht streepje en die temp.

sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs een xxx Tamara

Lieve tam,

Ik denk inderdaad ook dat het misschien wel een vroege miskraam was. Hoe dan ook het blijft KLOTE!
Ik hoop voor je dat je binnenkort nog op vakantie gaat, een beetje ontspanning en lekker met z'n tweetjes help vaak ook (kijk naar mij).
Ik zal voor je duimen de komende tijd.
Liefs Kaly

Hoi Tam,ik heb nu al 3 keer gereageerd,maar ik weet niet wat er steeds mis gaat .het wordt niet afgebeeld.ik wil wel effe kwijt dat ik het sjit voor je vind...kop op!
Heel veel sterkte en liefs,swinnie

Ah nee, Tammie, nee! Oh wat balen!!!! Ik dacht echt.... Oh meissie wat balen voor je!
Respect voor je instelling - lekker vakantie, ontspannen, genieten, afstand nemen en er even lekker niet mee bezig zijn. Knap dat je zo positief kunt zijn! En houden zo meid, want ook voor jou wacht er een lieve kleine ukkepuk!
Ik leef met je mee meisje!

Liefs,
Tess

Hoi Tam,

Meid ik leef met je mee, ik was zo blij voor jullie. Je bent toch een een beetje zwanger geweest denk ik. Maar het heeft jammer genoeg niet zo mogen zijn. Dit heb ik feb. meegemaakt maar ik was 22d nod. Erg jammer, maar voor jou vind ik het nog erger. Ik hoopdat de vakantie je wat afleiding biedt. En pak wat glitters van de zwangeren in om mee te nemen.

Heel veel liefs Nathalie

Terug
Bovenaan