de RODE DUIFELS zijn geloof ik weer onderweg...

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

we zitten nu in ronde 11 (1e kindje)!!!
ik heb woensdag mijn NOD...maar ik denk dat de RODE DUIFELS weer onderweg zijn!
ik had zon goede hoop deze dagen,ik had het gevoel misselijk te zijn,en heb vanaf vorige week maandag elke keer al lichte krampjes in mijn buik.
maar vanmiddag op de wc had ik een rood sliertje (  ) in mijn onderbroek,de voor weeen van de rode duifels geloof ik.
ik zit nu ff in een groote DIP!!!
he waarom lukt het toch niet,kan er ff niet meer tegen,wou eigenlijk wachten tot na mijn 12e ronde om naar de HA te gaan,maar ik geloof dat ik nu al een afspraak ga maken!!!
maar goed moet nog ff afwachten tot de rode duifels helemaal door zijn gebroken,maar ik denk dat ze er wel aan komen!!!

maar goed ik mag niet te hard klachen,want ik ben niet de enige die graag zwanger wil worden,dat willen wij allemaal op dit forum!!!!

maar voor iedereen die deze week zijn NOD heeft,veel succes en sterkte!!

sorry ik moest mijn verhaal ff kwijt...

xxxtam80 (ronde 11 )

Wat balen zeg , het hoeft niets te betekenen hoor dus ik zou me maar niet al te druk maken....
Hoe moeilijk het ook is je hebt er nu toch geen invloed op dus probeer afleiding te zoeken anders word je helemaal gek van het wachten en die onzekerheid!!!
En als je gevoel je aangeeft maak gewoon een afspraak bij de ha het duurt toch nog wel een week of 8 voordat je bv bij je gyn terecht kan..

nou , heel veel goeds toegewenst . daan

Hoi,
Kom maar op hoor..
Gooi het er maar lekker uit.
Inderdaad balen als je gelijk krijgt, en de duivels weer komen.
Ik zie overigens vaak staan dat mensen 12 maanden moeten wachten om naar de ha te gaan, of mogen..Maar wat als je na bijv 8 maanden zegt,'' we zijn een jaar bezig??''
Dat weet die arts toch niet??
Of zeg ik nu iets raars?  Werkt dat niet zo??  Sorry dan hoor..Heb er nl geen ervaring mee.
Succes maar weer, en hou goede hoop..wie weet...
Groet R.

jaaaaa dames!!!! ze zij er,de DUIFELS !!!!!

ik heb gister ff lekker van mij afgejankt,had ff een DIP,ben er nog niet helamaal over heen,maar ben vandaag nog lekker vrij,kan ik het ff laten bezinken!!!

m'n vriend belde net(nu ik dit aan het schrijfen ben)hij had het zo met mij te doen,
hij vind het ook niet leuk dat het zo lang duurd,maar goed je hebt het zelf niet in de hand!
we klussen gewoon weer verder,maar ga wel een afspraak maken bij de HA!!!

ik hoop dat de DUIFELS  voor jullie weg blijfen....

xxxtam80 ( op naar ronde 12 )

Hee Tam!

Wat klote joh dat de duivels er weer zijn   bij je...
Iedere maand extra is er een teveel....
Wees maar lekker even depri...en huil even uit...
Dan ga je daarna weer positief verder.
Kop op meid! En maak maar lekker die afspraak met de dokter en gewoon aandikken en zeggen dat je een jaar bezig bent..
Succes!

Liefs Linnepinnie

Helaas!!!!
alweer een ronde verder, en een maand duurt dan zoooooo lang!
meid ik denk aan je!!    

ik zit zelf ook in een dip. het HSG onderzoek gaat niet door morgen, ik heb ook ff een potje gejankt! Ik ben er nu achter dat ik een infectie krijg van inlegkruisjes  
en toen heb ik maar de gyn. gebeld, ik wil niet graag dat ik een infectie in de eilijders krijg dus   ook voor mij , weer een verloren ronde! en... mijn schoonzus belde vanmorgen, ze hebben een dochter gekregen, na 2 zoons. Ik gun   het hun, maar toch......

liefs en xxx Tamara

Terug
Bovenaan