De rode duivels zijn erdoor heen gekomen helaas......

A

Anoniem

Guest

Nou dames vanacht was het zo ver de menstruatie knalde eruit 2 dagen over tijd geweest.
Dus niet zwanger alle symtonen wezen erop dat het raak was ben nooit over tijd altijd eerder maar helaas.....

We gaan weer voor een nieuwe ronde het is niet anders.
Me man was heel lief die zegt dat het allemaal goed komt.
Als ik dan jullie verhalen allemaal lees voel ik me niet zo alleen.
Dank je wel dames daarvoor.
Liefs wendy

Hey Meis, wat naar dat de  toch zijn gekomen. Lief dat je mannetje zo meeleefd en je kunt hier je hartje ook luchten hoor. Op na de volgende ronde meis. Wie weet is het dan wel positief. Je bent nu al paar dagen overtijd geweest, hopelijk dan helemaal geen rd-tjes meer op bezoek.

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie,
Lief je reactie!
En jij hoe sta jij de voor?
Wil je ook zwanger worden of ben je zwanger ben heel benieuwd.
Lief Wendy

Hier is het rustig op het moment meis. We zijn in de 2e ronde voor ons 1e kindje, dus allemaal heel spannend. De 1e ronde had ik cyclus van maar 22 dagen, ben benieuwd wat het dit keer zal zijn. Ik denk niet dat het deze ronde raak is. Denk dat mijn cyclus langer is en dat we niet genoeg hebben kunnen klussen. Dus ik ben al ingesteld op ronde 3, maar wie weet, hihih.

Gr. Nathalie

Hey Wendy,

Wat vervelend voor je, weet precies hoe je je voelt.. Had ik vorige week, 3 dagen over tijd en normaal altijd precies op tijd... Dan wel een teleurstelling...!!!! Dan is het fijn dat er zo'n forum is waar je je hart kan luchten en waar anderen je begrijpen...
Ben je alllang bezig of net begonnen?

In ieder geval veel succes...  en super dat je vriend zo lief reageert...

Groetjes Elmoo

Hoi elmoo,
Ik las je berichtje net.....wij zijn 5 mnd bezig maar ik heb een probleem buik...verklevingen en endrometrieose.
Wij hebben een geweldig zoontje van bijna 3 jr.
De artsen zeiden naar tig operaties dat ik heel moeilijk zwanger kon raken maar het is toch gelukt een geweldig zoon dus.
Maar nu willen we graag een 2e maar de endrometrieose is ergere geworden dus ik weet ook niet of het gaat lukken om de 3 maanden naar de gynoco voor controle want ik heb ook op de linkereileiders cystes.Die moeten in de gaten gehouden worden.
Maar ik geef de moed niet om en we gaan ervoor (zwangerschap) en we zien wel waar het schip strand.
En jij?
Liefs Wendy

hoi hoi meis,

Wat vervelend dat je  zijn doorgekomen.
Ikzelf ben nu 4 dagen overtijd en vanavond ga ik voor de 2e keer testen.
Heb wel echt zo een ongi gevoel in mijn onderbuik maar er is nog niks gekomen.
Zou donderdag ongi moeten worden.
Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje dus het is allemaal erg spannend.

Meiden we zijn er voor elkaar om elkaar te steunen.
We houden elkaar op de hoogte.

groetjes Maureen

En maureen,

Heb je al getest?
Ik hoop dat het positief was?

liefs
Anita

Terug
Bovenaan