de rode duivels

A

Anoniem

Guest
Ja,het is weer zover.Gister 29 decenmber.Nou op naar ronde 13,23 januari 2006
Vandaag in het ziekenhuis bloed laten prikken en volgende week vrijdag echo en dan maandags een samenlevingstest.Ben benieuwd wat mij n staat te wachten.

Groetjes Karin

Allemaal een vruchtbaar nieuwjaar toegewenst!!!!

Hai karin,

Jammer voor je zeg. Het had zo leuk geweest voor het nieuwe jaar.

Ik heb mijn nod 2 januari maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik het wel wordt.

Heb een raar gevoel in mijn onderbuik.

We zien wel.

Meid sterkte de komende tijd.

Toch een fijne jaarwisseling gewenst.

Groetjes

quote: se157200 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2005 16:16:42'));

Ja,het is weer zover.Gister 29 decenmber.Nou op naar ronde 13,23 januari 2006
Vandaag in het ziekenhuis bloed laten prikken en volgende week vrijdag echo en dan maandags een samenlevingstest.Ben benieuwd wat mij n staat te wachten.

Groetjes Karin

Allemaal een vruchtbaar nieuwjaar toegewenst!!!!

(Ik reageer even d.m.v. op de ballonnetjes te klikken dan blijf ik de tekst van Karin zien)

Hoi Karin,

Ik heb de onderzoeken al gehad in het ziekenhuis. Alleen wat ik niet helemaal begrijp is waarom jij bloed moet laten prikken. De enige reden dat ik bloed moest prikken in het ziekenhuis was om na te gaan of ik een eisprong had gehad. Verder moeten jullie zondag dan klussen en dan maandag gaat de gyn kijken of je man zijn sperma tegen jouw slijm kan. Als je een leuke gyn hebt mag je vast ook wel even door de lens van de microscoop kijken. Dat mocht ik wel. Gek hoor, dan zie je een zaadje bewegen !!! Ik wil jullie in ieder geval veel succes wensen en een goed, gezond en vruchtbaar 2006 !!!!

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan