de rode duivels...

We lopen sinds december in het ziekenhuis. Tot nu toe was alles helemaal goed wat betreft zaad, hormonen, inwendige echo, ed.
Op mijn eerste cyclusdag moet ik de gyn bellen voor een afspraak op de rontgenafdeling. Ze gaan dan tussen cyclusdag 7 en 12 een baarmoederfoto maken om te kijken of deze het juiste volume heeft en of er evt. vleesbomen oid te zien zijn. Daarbij worden tegelijk mijn eileiders helemaal doorgespoeld wat een grotere kans op een zwangerschap oplevert voor het volgende half jaar.

Deze cyclus was er geen plek meer op de rontgenafdeling, dus nu maar hopen! Als er geen plek is komen we iig de volgende keer aan de beurt.
We hopen hier dat we dit keer wel aan de beurt komen, dan gebeurd er tenminste iets!

Als het totaal onverwacht komt, lijkt me dat ook wel raar... Ineens zo patsboem zwanger!
Had je ook geen vermoeden daarvoor?

hey meid,

Jammer dat het niet gelukt is maar er zijn nog genoeg kansen..
Zag je foto's net van Blof!!! Heb ze nu een aantal keer gezien maar altijd een leuke avond gehad en lekker gedanst!

Op naar de volgende ronde!!

Fijne dag nog.

xxx

@ daycey, ik was er nog totaal niet mee bezig. Had de mirena de 13e augustus laten verwijderen, tussendoor zonder veiligheid geklust en een maand later zwanger. (gingen er vanuit dat het wel even zou duren voordat alles uitgewerkt was qua hormonen) Had wel precies 4 weken aangehouden vanaf de verwijdering voor mijn volgende nod, maar toen die niet kwam heb ik de dag erna een test gedaan en die sprong van het scherm haha. Volgens de vk was mn eerste zwangerschapsdag 2 dagen na de verwijdering omdat ik toen 2 dagen een heeeel klein beetje bloed had verloren. Zelf dacht ik dat het kwam door de verwijdering, had de arts ook gezegd, maar ik had zoiets van ik zal wel later ongi worden ofzo. Had de ha ook gezegd, kon wel even duren. Maar goed, ik bleek dus al ruim 4 weken zwanger haha!

@ laurie26, blof staat idd altijd garant voor een leuke avond!! Was echt een heerlijk avondje uit!

balen meid maar je weet waar je aan toe bent nu!!!
fijn dat je een leuke blof avond hebt gehad!!!!
Liefs en x

altijd balen die duivels, maar wat ik lees met frisse moed naar de volgende ronde
veel klusplezier

Terug
Bovenaan