de rode duiveltjes hebben me gevonden hoor!!!

A

Anoniem

Guest
Ja hoor!
LAg ik vanochtend lekker verstopt in ben bedje, denk ik nog hier vinden de rode duivels me niet. Maar toch in een keer een raar gevoel en ja hoor het bloed liep al langs mijn benen. Dat is wel klote zeg. Maar goed.
Volgende maand weer.
Ik heb nog wel een vraagje:
vorige maand had ik precies een cyclus van 28 dagen (waarscheinlijk nog geregeld door de pilhormonen in mijn lichaam) echter deze maand had ik een cyclus van 33 dagen. Ik weet nog wel toen ik 14 was en nog niet aan de pil was dat ik toen elke maand om dezelfde datum ongi werd. Dat is nu dus alweer zo. Vorige maand om 21 juli en nu op 22 augustus. Maar is nou mijn eisprong rond de 14 de dag gerekend vanaf vandaag om dat ik vandaag ngi geworden ben of is dat nu later omdat ik ook een langere cyclus heb. En hoe zit dat met die ovulatie testen. Als ik dat zou gebruiken moet ik dat dan rond de 4 september gaan gebruiken (dat is ongeveer de 14 de dag) en als ik dan aan die test kan zien dat ik die ochtend binnen 24 uur een ei kan hebben en ik klus 's avonds is dat dan nog optijd? Zo wat een vragen o ja en nog een: waar halen jullie die tsten en wat kosten ze?
nou tjonge jonge.
En bibi ik moet ook ongi worden volgende maand als ik op griekenland zit misschien heb ik net zo'n mazzel als jij! van harte he met je zwangerschap.
veel liefs simone21

Het klinkt alsof je een cyclus hebt die de ene keer 28 dagen is en de andere keer 33. Dat heb ik ook altijd. De ovulatie is altijd op ongeveer dezelfde dag voor je volgende menstruatie, in jouw geval dus waarschijnlijk ergens tussen dag 13 en dag 20 (ruim gerekend). Ik ben ook zwanger geworden met een ovulatietest en ik begon altijd rond dag 12 met testen. Bij een lange cyclus kostte me dat dus best veel testen en vooral geduld. Maar ik was 2x heel snel zwanger. Als de test positief is (streep donkerder dan teststreep) dan gebeurt het binnen 40 uur dus als je die avond klust ben je mooi op tijd. Ik kocht de testen gewoon bij de supermarkt (ClearBlue) of bij de drogist. Wel prijzig maar effectief. Succes ermee

Hoi simone21,

Ik had ook regelmatig een cyclus van 29-33 dagen en werd gek van het idee dat ik niet precies wist wanneer mijn ei kwam. Op de bijsluiter staat precies hoe je moet testen en wanneer het beste is voor jou cyclus. Ik ben op dag 14 begonnen met testen en de test was positief op dat 17. Dus dat betekende dat ik vanaf dag 17 moest klussen. Mijn ei is dus geweest tussen 12-36uur. (staat in de bijsluiter van de cb-testen). Dit was ronde 7 voor ons en ik dacht altijd dat ik rond dag 14 mijn ei had. Voor die tijd dus geklust en later minder. Dus al die tijd hebben we dus een beetje verkeerd gevreeen. Vandaar dat ik pas in ronde 7 zwanger werd. Dus ik ben enthousiast over die ovulatietesten en ik wou dat ik ze veel eerder had aangeschaft.
Tis niet goedkoop maar dat heb ik er wel voorover gehad.

Succes en ik hoop dat ik je terug zie bij het mei forum.

Liefs Bibi

Hoi Simone,

Je kan altijd beginnen met zo'n ovulatietest. Bij mij waren die testen elke keer negatief. Na diverse pogingen zijn wij naar de gyn gegaan. Die stuurde mij door naar het lab voor een bloedonderzoek. Bleek dus dat ik helemaal geen eisprong had (klopt dus met de test). Mocht het jullie straks niet lukken met de test, wacht dan niet te lang met dokteren. Want ik kan mij achteraf wel voor m'n kop slaan. Ben zelf na diverse onderzoeken deze maand gestart met Clomid en hoop dat het binnenkort toch echt een keer raak is. Alvast veel plezier in Griekenland!

Liefs Nysa

Hi Simone,

Balen zeg dat ze je toch ontdekt hebben die rode devels grrr!

Ik zou wel eerder testen dan dag 14 omdat je nu pas gaat beginnen met de ovulatietesten en je weet nu nog niet wanneer je eisprong is.

Ik zou voor de zekerheid eerst starten op dag 10 ofzo want ik heb het vaak op dag 11 en ook de laatste paar maanden op dag 12 gehad, de eisprong. Op een bepaald moment weet je wel wanneer het kan zijn dus zou om dit uit te zoeken vroeg beginnen. Je ziet eerst een vaag streepje en als je dan een dag later weer test dan weer iets donkerder en als het echt de eisprong is dan zie je een hele dikke vette streep die zelfs donkerder is dan de streep die als voorbeeld dient dus je weet het dan wel en dan weet je dus dat je eisprong komt binnen 12-36 uur dus het liefst niet al te lang daarna aan de klus en clear blue is een zeer goed merk.

succes ermee!

groetjes: Chili

Terug
Bovenaan