De rode zee heeft zich geopend

A

Anoniem

Guest

Ok me titel is een beetje spottend maar voel me een beetje dubbel had het natuurlijk wel gehoopt, maar had ook wel weer het gevoel dat het niet raak zal zijn deze keer. Het positiefe is dat ik een cyclus heb gehd van 28 dagen dat vind ik echt helemaal te gek, dank zij de Clomid, voorheen wist ik echt niet wanneer ik het moest worden en kon het wel eens twee maanden duren. Nu dat ik dit weet kan ik er van uit gaan dat ik 14 dagen na menstruatie me eisprong kan krijgen en gaan we extra ons best doen. Damens ik ben volle moed en ga lekker de tweede ronde in met Clomid en hoop dan dat ik volgende week lekker met een guppie in me buik mag lopen.

ik wens jullie allemaal succes en straal jullie allemaal een positief straaltje met energie toe om dit allemaal vol te kunnen houden.
Emile Ratelband zou zeggen TJAKAAAAAAAAA

Liefs Mariska

Hee Mariska,

balen zeg.... Nou ja, je klinkt vol goede moed. Hou die goede moed vast meid.
Ik ga in elk geval vreselijk voor je duimen en kaarsjes voor je branden.
Ik zal wat tweelingenergie doorsturen (haha) wie weet brengt het jou ook veel moois.

Liefs,
mama Peet

Hee Mariska,
Ik vind het ook zo geweldig dat mijn cyclus een stuk korter werd. Dat was echt een pluspunt zeg.
En ik hoop ook hoor dat er snel een kleintje zal komen hoor, ik duim!!!!

Hi Mariska,

Wat stom he dat je toch van datgene wat je minimaal 9 mnd niet meer wilt zijn, opgelucht kunt raken en weer wat positieve energie kunt krijgen. Nou laten we met zijn allen duimen dat dit voorlopig de laatste maandelijkse ongemakjes voor je zijn en dat je bij je volgende NOD een dikke vette pos. test te zien krijgt.
Ik duim voor je.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan