de rose wolk...

.... is hier weer nadrukkelijk aanwezig, hihi

Van de week ging ik Daniel op bed leggen en wilde ik uiteindelijk toen hij er lekker in lag weggaan en deed de deur op een kier... riep hij met een lief stemmetje (als hij lief wil praten gaat hij wat hoger praten hihi) mama..... ik weer terug nog weer een dikke kus geven en een knuffel... wilde ik weer weg... zegt hij weer superlief mamaaa?
Ik weer terug, wrijf ik hem over zn wangetje en zeg tegen hem, mama houd van jou...
Kijkt hij mij heel lief aan en zwaait met zn handje en zegt.. .hou jou.... krak daar ging mama's hartje haha
Afgelopen week kwam hij s'avonds na het eten als ik op de bank lag kwam hij lekker bij me liggen en moest ik over zn ruggie wrijven, haha, hij weet wel wat lekker is maar als hij zo lekker bij je ligt, dan ben ik als mams weer zo super de super gelukkig.

Liefs Marina

Ja lief he. Hier is het dus zo als ze straf hebben gehad roepen ze sorry mamma sorry mamma en dan willen ze lekker kroelen hihihi. Als Shanice iets leuk vind roept ze oepie Ik smelt soms helemaalvan dat stemmetje. Maar Shanice is ook een behoorlijk krengetje hihi..Soms moeten broer en zus ook kroelen met elkaar zo lief.
Op school geven ze elkaar ook een kus en een knuf.
Ze worden inderdaad veel te snel groot.

lief he :D

ook ik zit nog steeds op de roze wolk.
al bijna 2 jaar.
en dit is zooo'n leuke tijd :D
nathalia is een echte kroelkippie haha
ze komt heel vaak met mama of papa kroelen en kusjes geven. en nu komt ze ook met mama buikkie kroelen. met de baby hahaha

naar bed gaan is 1 groot feest op dit moment.
papa en mama "vergeten:" altijd alles!!!
dan loop je weg, roept nathalia. neeeeee poes aan!
(nachtlampje met een poes erop haha)
daarna loop ik weer weg en roept ze:
mama! en dan zeg ik "ja???"en dan zegt ze heel lief:
thalia, mama kusje!!! hahahaha.
zooooooo lief gewoon :D
nathalia zegt luvjoewww en hou vjouw hahaha

ja, ik geniet echt nog elke dag van mn kleine grote meid :D
ook al is ze soms ondeugend, zie er altijd wel t leuke en t positieve van in.

geniet lekker van de kids he allemaal.

liefs, do

Heerlijk he! En die lieve stemmetjes erbij. Renske heeft inmiddels ook door dat je op veel verschillende manieren mama kan zeggen. Op vakantie sliepen we 1 slaapkamer en dan hoorde ik af en toe ook 's ochtends zo heel lief maaa........ma. Heerlijk vind ik dat op vakantie in 1 kamer slapen!
En laatst zei ik tegen haar, mama houdt van jou. En toen antwoorde ze ook hou van jou.
Gisteren was ook zo schattig. Emma ging op de kamer van Renske logeren. Dat was de eerste keer, maar vast niet de laatste. Ze vonden het zo leuk en wonder boven wonder gingen ze ook nog lief slapen allebei.

Hoi,
Ik heb er nu drie en ondanks dat dat niet altijd over rozen gaat, zit ook ik nog regelmatig op een roze wolk, ze kunnen af en toe zo knuffelen en zeker de middelste komt eigenlijk elke dag naar me toe en zegt dan; ik hou van je mam.. smelt!!!
@reneke, hier doen ze dat regelmatig, bij elkaar logeren,,en ook papa en ik krijgen regelmatig een uitnodiging, komende lente/zomer is het ook de bedoeling om met zijn alle een keer in de tuin te slapen,,haha lijkt me echt leuk!

Gr MJ

Terug
Bovenaan