Zo, helemaal uitgekeken op het mooie weer, het zwembad, restaurantjes en luieren ...
(not)
Maar ik ben er weer. Mét een zooi foto's natuurlijk!
Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Ik ga natuurlijk even bijlezen, maar stel nou dat ik over iets heel belangrijks heen lees: vertel vertel!!
Komt ie:
Wij hadden een sta-caravan, maar opa en oma een gewone caravan. Dus eerst maar even opa helpen de voortent op te zetten..
Dan het nodige meubulair verplaatsen ..
Hij leeft een beetje op grote voet sinds de vakantie ...
Van mij krijgt ie vrijwel nooit echt snoep, maar ja, opa en oma waren mee, en die mogen verwennen! Dus eerst maar eens een speklollie ...
Dan lekker wat chocolade-mousse ...
Dan iets wat ie dus wel vaak thuis krijgt. ... PANNENKOEKEN !!! (pappa en mamma overleefden geen drie weken zonder ...)
IJsjes ... (mamma heeft er ook ietsje te veel op) ( uhh, twee ietsjes te veel)
Uiteraard hebben we hem ook wat stijl bijgebracht in een sjiek-de-friemel restaurant. Kian eet netjes met 10 vingers!
Zelf Denne-appelsoep maken ...
Beetje conditie training om al die calorieen weer weg te werken (kijk mamma's ... zo doen jullie dat ......)
Beetje krachttraining voor de pappa-look-a-like bovenarmen ....
Even al het camping-vuil losweken. Kon ie echt uuuuren in spelen!
Mam! Kappen nou, geef dat ding hier!
En het groto losweek-verhaal met pappa en mamma erbij ...
De nodige uitstapjes, hier aait ie karpers .... (hij wilde er zelfs een oppakken, maar dat ding was te glibberig) (pfieuw)
Nieuwe liedjes leren van oma.... (iets over Olleke en Bolleke , ... gaat dat over mijn mamma?)
Even boekje lezen ... (hij had 'm hier al bijna uit!)
O ja, het bewijs dat mamma ook mee was op vakantie ... Ik maak meestal de foto's dus ..
Kians vakantie was weer picobello!!
AU REVOIR !!
(not)
Maar ik ben er weer. Mét een zooi foto's natuurlijk!
Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Ik ga natuurlijk even bijlezen, maar stel nou dat ik over iets heel belangrijks heen lees: vertel vertel!!
Komt ie:
Wij hadden een sta-caravan, maar opa en oma een gewone caravan. Dus eerst maar even opa helpen de voortent op te zetten..
Dan het nodige meubulair verplaatsen ..
Hij leeft een beetje op grote voet sinds de vakantie ...
Van mij krijgt ie vrijwel nooit echt snoep, maar ja, opa en oma waren mee, en die mogen verwennen! Dus eerst maar eens een speklollie ...
Dan lekker wat chocolade-mousse ...
Dan iets wat ie dus wel vaak thuis krijgt. ... PANNENKOEKEN !!! (pappa en mamma overleefden geen drie weken zonder ...)
IJsjes ... (mamma heeft er ook ietsje te veel op) ( uhh, twee ietsjes te veel)
Uiteraard hebben we hem ook wat stijl bijgebracht in een sjiek-de-friemel restaurant. Kian eet netjes met 10 vingers!
Zelf Denne-appelsoep maken ...
Beetje conditie training om al die calorieen weer weg te werken (kijk mamma's ... zo doen jullie dat ......)
Beetje krachttraining voor de pappa-look-a-like bovenarmen ....
Even al het camping-vuil losweken. Kon ie echt uuuuren in spelen!
Mam! Kappen nou, geef dat ding hier!
En het groto losweek-verhaal met pappa en mamma erbij ...
De nodige uitstapjes, hier aait ie karpers .... (hij wilde er zelfs een oppakken, maar dat ding was te glibberig) (pfieuw)
Nieuwe liedjes leren van oma.... (iets over Olleke en Bolleke , ... gaat dat over mijn mamma?)
Even boekje lezen ... (hij had 'm hier al bijna uit!)
O ja, het bewijs dat mamma ook mee was op vakantie ... Ik maak meestal de foto's dus ..
Kians vakantie was weer picobello!!
AU REVOIR !!