de schrik van mijn leven

Goedemorgen allemaal,

Gisternacht ben ik zo ontzettend geschrokken. Marissa werd midden in de nacht wakker en mocht toen bij ons in bed slapen. Ze mag dan tussen ons in en ligt met haar hoofd op een earo sleep. Volgens het CB volkomen veilig. Op een gegeven moment werd ik wakker. Ik kijk naast me naar Marissa en die was helemaal wit. Ik voel haar handje en die was ijskoud. Dus ik schud aan haar. Ze bewoog heel eng mee en reageerde niet. Ik schudde dus echt wat harder maar nog geen reactie. Ik roep dus heel hard: FRISO! ZE DOET HET NIET MEER!!!. (raar wat je in zo'n situatie doet he). Friso schrikt wakker en roept WAT! En op dat moment rekt Marissa zich uit en kijkt ons zo aan van doe eens stil, ik wil slapen. Het duurde al met al misschien maar een paar seconden maar ik denk dat het me 5 jaar van mijn leven heeft gekost. Er schoot echt van alles door mijn hoofd. Ambulance? reanimeren? hoe lang ligt ze al zo? Gelukkig was het vals alarm maar ze mag dus niet meer bij ons in bed voorlopig. Op haar eigen bed zit een nanny care en dat geeft toch een beter gevoel. Jammer want het is wel gezellig, maar veiligheid gaat natuurlijk voor alles

groetjes Linda

Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Net wat je zegt; het duurt enkele seconden in werkelijkheid, maar voor jou leken het wel uren!

Nou gelukkig niks aan de hand en lag jullie prinsesje gewoon lekker te dutten!

x

Oh jakkes!! Das echt je worst nightmare!!!
Gelukkig was er helemaal niets aan de hand maar kan me voorstellen dat je haar even niet meer bij jullie in bed neemt! Hopelijk dat zij het ook begrijpt; ze is zich natuurlijk van geen kwaad bewust hahaha!

Groetjes Sas

hoi

Sorry hoor maar dan heb je toch wel een heel slecht CB bij jullie in de buurt
een kind kan NOOIT veilig bij je in bed slapen , wat je ook doet.
er wordt neit voor niks zo vaak voor gewaarschuwd.

Ryan komt bij ons ook echt niet in bed om te slapen.

gelukkig was er nu niks aan de hand , alleen jammer dat je zo moet schrikken om
eraan te denken dat het eigenlijk toch niet veilig is.

groetjes moekje

(p.s. bedoel dit niet als aanval hoor)

Jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg, gelukkig was er niks aan de hand.
Ik zou zelf Daniëlle ook niet zo snel in bed nemen, zou veel te bang zijn dat ik (of mn vriend) zich omdraait en bovenop haar kom te liggen ofzo. En idd zoals Moekje zegt wordt er veel gewaarschuwd om je kind niet in bed te nemen, maar volgens mij is dat meer bedoeld voor echte baby's. (weet niet zeker hoor)

Nouja gelukkig is alles goed met Marissa,
groetjes van Sonja

Hoi Linda,

Ten eerste ben ik erg blij te lezen dat er gelukkig niks met je dochter aan de hand was!!! Maar ik begrijp uit je verhaal dat je misschien denkt dat het misschien kwam door de earo sleeper en niet dat  het kwam doordat ze bij jullie in bed lag (zie reacties)? Ik heb  verder geen ervaring met de earo sleeper...

Maar ik weet niet hoe oud je dochter is, maar aangezien je dit berichtje bij Moeders Zomer 2007 zet, zal ze wel al ruim 1,5 jaar  zijn en moet ik zeggen dat de kans veel kleiner is dat er iets gebeurt als ze bij jullie in bed ligt.

Wij hebben onze kleine ook niet in bed genomen toen hij nog een baby was omdat dat gevaarlijk is, maar nu hij ouder is doen wij dat wel als dat echt nodig is (niet voor de gezelligheid)!

Hij is nl. vrij regelmatig ziek en als wij  s'nachts met hem bezig zijn en het lukt niet om hem in z'n eigen bedje te houden, dan komt hij uiteindelijk gewoon bij ons in bed liggen.
We kunnen hem dan goed in de gaten houden en we slapen dan weer allemaal.
Want het breekt ons allemaal op als je elke nacht bezig bent!

Wij leggen hem wel een stukje hoger dan dat wij liggen!

En ik begrijp best als mensen zeggen dat ze hun kindje nooit bij hun in bed nemen, maar misschien is hun situatie anders. Als mijn zoontje niet zo vaak ziek en wakker zou zijn, dan zou hij ook gewoon in zijn eigen bedje blijven..

En ik denk niet dat ik de enige ben hoor bij wie hun kindje  bij hun  in bed ligt..

Maar als je het nu niet meer durft, moet je het lekker niet meer doen maar persoonlijk zou ik me niet al te druk maken als je zeker weet dat er  niks gebeurt is en je dochter als het nodig is lekker bij je in bed nemen!

Groetjes cvn

Terug
Bovenaan