De schrik zat erin

Het was een behoorlijke schrik toen ik een positieve test in mijn handen had..
Ik ben pas 27 jaar en al moeder van 3 kindjes..
1 van6 jaar en 1 van 2,5 jaar die behoorlijk in de peuter puberteit zit en 1 van juni 1 jaar geworden.. Mijn vriend en ik wilde een 4e kindje maar over een jaar ongeveer.. Omdat wij 17 mei 2014 gaat trouwen en ik niet met dikke buik naar het altaar wilde lopen.. Maar deze baby dacht er blijkbaar anders over en wilde toch bij de bruiloft zijn.. 13 april zal ik uitgerekend zijn 1 maand voor de bruiloft .. Dus komt er een kindje meer op de gastenlijst. Het gaat erom spannen... Na de schrik zijn we erg blij met de komst van het jongste gezinslid .. En zullen wij de wieg weer naar beneden brengen die pas een half jaar op zolder stond.. Maar zo zie je maar, een baby valt niet te plannen zelfs niet als je aan de pil bent...
 
waardeloze pil ;-) Geniet er lekker van en toch gewoon strak gepland: niet zwanger op het altaar. Nu nog een voedingsjurk, hihi

 
aaah meis nergens van schrikken ik ben 28 mama van 4 en zwanger van een tweeling sinds kort (bloos)da was pas schrikken zoon van 7 zoon van bijna 4 dochter van 2 en zoon van 10 maanden en nu 8 weken zwanger was eecht niet gepland maar wat je gegeven word is een zegen nadeze zwangerschap voor mij iig geen kids meer geniet ervan
 
Ik herken het, mijn zoontje kwam ook onverwachts en is nu 5,5 jaar. Was nog in dubio of ik nog een wilde....nou hij wilde zelf graag en nu 6 weken zwanger van weer een wondertje.
 
Terug
Bovenaan