De Sinterklaascadeautjes zijn binnen!

Dat is ook weer geregeld! Gisteren en vandaag op pad geweest voor Sinterklaascadeautjes voor de meiden.
Gelijk toch ook maar wat kleine dingen voor de baby gehaald, een bijtring, een kerstrompertje en een knuffeldoekje, want Emma vroeg al aan mij of Sinterklaas ook cadeautjes zou meebrengen voor de baby, dat zou ze nog wel aan Sinterklaas vragen. Toen dacht ik laat ik voor de zekerheid maar het een en ander in huis hebben.
Ik ben 7 december uitgerekend en Emma en Renske zijn allebei in de 39e week geboren, dus het zou goed kunnen dat de baby er dan al is.
Ik ben erg benieuwd of het dit jaar Sinterklaas met een kraamverzorgster in huis wordt.
Hebben jullie nog plannen voor Sinterklaas?

ja ook wij vieren gewoon sinterklaas met mijn schoonouders en schoonzussen.
het is alleen nog de vraag waar we het houden. ik ben 15 december uitgerekend maar renske kwam 3 1/2 week te vroeg. maar dat zien we wel als het zover is. als de baby er nog niet is houden we het gewoon bij mijn schoonouders.

wel ga ik binnenkort maar met de suprize en kadootjes beginnen want je weet maar nooit,.

bijna alles klaar. Nu de laatste dia's aan het inscannen voor mijn vader. En nog even denken voor mijn broertje. Ik vind het toch altijd wel gezellig al die cadeautjes. Meestal vieren we kerst bij mijn ouders, maar dit jaar toch maar sinterklaas vanwege mijn dochtertje en vanwege de uitgerekende datum (10 december).

Sinterklaas wordt geen probleem waarschijnlijk, dat vieren we zoals gewoonlijk bij mijn ouders. En ons zoontje snapt er toch nog weinig van (2 jaar), dus mocht het onverwacht niet doorgaan dan is dat ook geen probleem.
Kerst en oud&nieuw wordt bij ons wel wat lastiger aangezien ik de 30ste uitgerekend ben. We spreken maar alles af onder voorbehoud en vooral niet te ver van huis. Maar als de baby er dan nog niet is dan is afleiding waarschijnlijk wel fijn, dus niets afspreken is ook niet echt een optie.

Lang leve de internetwinkels, ik heb het meeste al binnen gelukkig. Ik wil niet voor verassingen komen te staan dus liever alles te vroeg in huis dan helemaal niet en dan mn arme zoontje en nichtjes teleurstellen. Voor de volwassenen vind ik het geen ramp die begrijpen het wel denk ik.
We vieren het bij mn schoonouders met de hele familie. Met of zonder kindje, als ik een hele dag hier op de bank kan hangen dan kan ik dat bij mn schoonouders ook wel. Als ik niet meer kan duik ik daar wel in een bed.
Beetje voorbereiding en een beetje de dingen over me heen laten komen.

Wij vieren (onder voorbehoud) volgende week sinterklaas bij mn zwager, schoonzus en schoonmoeder komt ook. Voor Myrthe en dr neefjes is het een hele happening. Onder voorbehoud, ben dan 38 weken dus het zou kunnen gebeuren.
We vieren het expres daar, als ik weeën heb dan gaan we niet of als het daar begint weer naar huis. Liever dat dan bevallen met heel mn huis vol visite waarvan 3 kids die dan hyper zijn. Leg die maar eens uit waarom Sint feest niet doorgaat, dus dan op die manier.

Met mijn fam vieren we het 5 dec. Dit vieren we bij mn ma en of wij er wel of niet bij zijn is om het even. Myrthe en oma zijn 4 handen op een buik, dus die amuseren zich wel met al die anderen fam en als ik net bevallen ben of dan bezig ben dan blijven wij thuis en heeft Myrthe dr feestje.

Goed ingedekt dus. Via internet alles besteld en al in huis, morgen alles inpakken denk ik.

Veel plezier allemaal

Liefs

Wij vieren sinterklaas de 6e samen met opa en oma. Ik sta gepland voor de 15e om een keizersnede te krijgen dus dat kan nog goed. Alle kadootjes zijn binnen en ingepakt dus dat is geregeld. Kerst vieren we toch al nooit heel uitgebreid omdat mijn man en ik da altjd moeten werken. Dit jaar heb ik dus voor het eerst eens vrij met kerst en ik ga lekker met de kinderen thuis een gezellige kerst vieren. De kraamhulp komt de 24e voor het laatst dus we zijn dan lekker alleen. Oud en Nieuw werkt mijn man ook alleen nieuwjaarsdag heeft hij vrij.

Terug
Bovenaan