de spannende dagen komen er weer aan, wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames!

ik zit weer in de spannende dagen! vrijdag mijn NOD.

vorige maand was ik zwanger....wist het al een week voor NOD, had duidelijke klachtjes.
helaas ging dit al snel mis..

we zijn er weer met een goed gevoel voor gegaan deze maand.

heb nu weer wat klachtjes die ik herken van vorige maand.
maar zo snel weer zwanger ......dat kan toch haast niet..durf er niet op te hopen.

normaal ben ik helemaal niet bekend met klachtjes rond NOD.

wie heeft er nog meer deze week NOD???

dan kunnen we gezellig samen de laastste dagen door kletsen!

liefs lievebeestje

hoi lievebeestje.

Wat erg voor je dat het is mis gegaan...
Hopelijk ben je snel weer zwanger.
Ik heb woensdag mijn NOD.
ook erg spannend voor mij dus.
Ik heb hier en daar al wel wat klachtjes.
Maar sinds vanmorgen heb ik ongi krampjes.. dat kan natuurlijk 2 dingen betekenen.
Ik wacht rustig af.

veel suc6 de komende dagen
liefs Eva

Hoi,

Ik heb donderdag mijn NOD.
Nog niet echt last van klachten of zo.
Nog wel een wat hogere temperatuur, maar die kan zelfs nog op de NOD-dag zakken.
Durf nog niet teveel te hopen op een zwangerschap.
Aan de andere kant weet ik ook dat veel vrouwen ook nog geen klachten hebben voor hun NOD, dus geen klachten betekent niet meteen dat ik niet zwanger zou kunnen zijn.
In ieder geval dus weer een spannende week te gaan.
Suc6 met de zenuwen en hopenlijk hebben we eind deze week allemaal goed nieuws!

Liefs,

Twinkel3

Hey girls,

Ook in zit in spanning. 1e ronde, 1e kindje en heb woensdag mijn NOD. Heb vanaf de eisprong hele gespannen en zware borsten. Moet ze gewoon vasthouden als ik de trap op ren..hihi. Ook krampjes en steken links onder in mijn buik. Maar goed, het kunnen ook ontpil verschijnselen zijn he? Ben nu 4 mnd getopt met cyclus van 28 dagen elke keer. Wat een spanning he? Had  zwangerschapstesten on line besteld bijn sensitest en dat waren er 6. Heb er gister 1 gepakt, kon t niet laten. Niets natuurlijk... Maar je wilt het zo graag he?
Nou allemaal heel veel sterkte met wachten en laten we hopen op heeeeel goed nieuws voor ons allemaal volgende week.
X muus

ik ook deze week mijn NOD.
A.s dinsdag om precies te zijn! Errug spannend al zeg ik het zelf!
Heb wel allerlei vage klachten, dus zou zomaar kunnen natuurlijk! Hoop ik dan!

Gr Terremoto

PS Had ook nog een topic geopend, zag deze pas later.

Hoi Lievebeestje,

Wat rot dat het verkeerd gegaan is, ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan wel goed gaat!
Ik heb woensdag mijn NOD, we zitten in ronde 10 en ik voel me wel iets anders, maar mijn lichaam kan me ook flink voor de gek houden.
Het blijft afwachten, maar ik wordt soms gek van de spanning!

Groetjes Elly

Hoi Lievebeestje,

Ik heb a.s. zaterdag 30 juni weer mn NOD....tenminste, als ik uitga van 28 dagen....heel vaak heb ik namelijk een cyclus van 24-25-26 dagen. Dus zou best vanaf dinsdag al ongi kunnen worden, maar liever niet uiteraard !!!!! Maar voor mn eigen gemoedsrust houd ik de zaterdag maar aan.

Ik zit in de 2e  ronde voor een 2e kindje. Vorige maand heeft mn lichaam me enorm voor de gek gehouden, ik dacht echt alle ste voelen wat op een zwangerschap wees, dus nu durf ik niks meer te zeggen als ik iets voel, haha. Ik heb wel wat ongikramp gehad een paar dagen geleden en heb vandaag enorme hoofdpijn, maar ja.....kan van alles zijn natuurlijk.

Succes iedereen en we houden elkaar op de hoogte he??!

Liefs Agnita
(mv Jesper 25-01-2005)

Hoi allemaal,

Ik heb zaterdag of zondag NOD. Heb nog helemaal nergens last van. Natuurlijk zou ik zwanger kunnen zijn, maar heb dat gevoel echt helemaal niet. We zien het wel. het is pas de 1e ronde, zou wel helemaal geweldig zijn natuurlijk.

Groetjes, Heartje

Laat allemaal even een berichtje achter na NOD!!

Terug
Bovenaan