de spanning is ondragelijk

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Zaterdag NOD!!! Ronde 5, eerste kindje. We hebben deze ronde zo veel en lang geklust  dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn eicel niet een zaadcel is tegengekomen, hihihi. Iedere dag ben ik angstvallig op zoek naar klachten. Doen mijn borsten pijn, ben ik vermoeider dan anders?? Gek word ik van mezelf. Helaas voel ik sinds een half uurtje heel erg vaag wat ongikrampjes, ook in de rug, maar daar denk ik maar niet aan, wil het niet weten. Ik vind dat het deze ronde maar eens raak moet zijn en dat geldt wat mij betreft voor alle nog niet zwangeren in dit forum. Ik had tot net goede hoop, maar nu ik die hele vage krampjes voel, zakt de moed weer in de schoenen. Ach, we moeten geduld hebben.
Jullie horen van me!
lucretia

hoi hoi,
ik ken je gevoel
heb zelf ook zaterdag nod maar had vandaag bij afvegen wat bruine vezeltjes met waterig slijm heel gek weet bij god niet wat dit is maar ben nu doodsbang dat het ongi word ook al heb ik dit nooit als aankondiging gehad
het zal wel erbij horen
ben alweer een beetje uit mijn doen en ga alweer ervan uit dat de duivels in aantocht zijn
misschien een creatieve manier van hun om ongi aan te kondigen
liefs en heel veel succes met wachten ls het bij mij bij dit zou blijven wacht ik al gezellig met je mee!!
liefs tamaar

Hoi Lucretia en Tamaar!

Kop op,nog effe goede moed houden!!
Misschien is het wel raak en zit je je nu al heel druk te maken...ik hoop voor jullie dat het raak is!!

Ik duim voor jullie!!
********************** en nog wat extra zwangerschapsglitters! Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan