A
Anoniem
Guest
Hoi hoi,
ik had me zoooo voorgenomen om me deze maand niet gek te maken maar...
de spanning stijgt weer met de dag!!! ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is (helaas hoor ik ook niet bij de gelukkigen die hem wel voelen) Wat hoor je dan eigelijk te voelen? ik heb nogal onrustige darmen dus voel vaak vanalles! hihi!
Maargoed we zijn weer aan de klus geslagen met de bijgehorende tips!! (kussen onder je billen, ff niet naar toilet etc. etc.) en natuurlijk geen alcohol, en rauwe producten!!
Gelukkig dat ik niets om carnaval geef, hoef ik hier ook geen smoes voor te verzinnen!!
zijn er nog meer NOD-ers op 10 maart??
dan kunnen we samen de spannende dagen aftellen!!
helaas is mijn cyclus zo'n 33 dagen dus ik moet ook nog eens lang wachten
snoopy!
ik had me zoooo voorgenomen om me deze maand niet gek te maken maar...
de spanning stijgt weer met de dag!!! ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is (helaas hoor ik ook niet bij de gelukkigen die hem wel voelen) Wat hoor je dan eigelijk te voelen? ik heb nogal onrustige darmen dus voel vaak vanalles! hihi!
Maargoed we zijn weer aan de klus geslagen met de bijgehorende tips!! (kussen onder je billen, ff niet naar toilet etc. etc.) en natuurlijk geen alcohol, en rauwe producten!!
Gelukkig dat ik niets om carnaval geef, hoef ik hier ook geen smoes voor te verzinnen!!
zijn er nog meer NOD-ers op 10 maart??
dan kunnen we samen de spannende dagen aftellen!!
helaas is mijn cyclus zo'n 33 dagen dus ik moet ook nog eens lang wachten
snoopy!