de spanning stijgt alweer (nod 10 maart!!)

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

ik had me zoooo voorgenomen om me deze maand niet gek te maken maar...
de spanning stijgt weer met de dag!!! ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is (helaas hoor ik ook niet bij de gelukkigen die hem wel  voelen) Wat hoor je dan eigelijk te voelen? ik heb nogal onrustige darmen dus voel vaak vanalles! hihi!

Maargoed we zijn  weer aan de klus geslagen met de bijgehorende tips!! (kussen onder je billen, ff niet naar toilet etc. etc.) en natuurlijk geen alcohol, en rauwe producten!!  
Gelukkig dat ik niets om carnaval geef, hoef ik hier ook geen smoes voor te verzinnen!!

zijn er nog meer NOD-ers op 10 maart??

dan kunnen we samen de spannende dagen aftellen!!
helaas is mijn cyclus zo'n 33 dagen dus ik moet ook nog eens lang wachten

snoopy!

He snoopy,
Ik kom mee wachten. Mijn ei is (als het goed is) op 23 feb, en nod is 9 maart. Ik voel me eisprong ook niet echt heel duidelijk, wel een beetje krampjes en steken af en toe. Ik let meer op het draderige slijm, zodra dat er is, gaan we extra fanatiek klussen.

Je moet proberen er niet teveel mee bezig te zijn (ik weet het, moeilijk).

Nou, veel succes!!

Liefs Mylene

Hee Mylene,

gelukkig nog iemand die met me wil wachten!! ik heb of 9 of 10 maart mijn NOD! (mijn cyclus is niet altijd precies evenveel dagen en aangezien ik er pas 2 heb gehad houd ik maar 33 dagen aan!

het is pas de 2e ronde! zoooo spannend!!!

ik vroeg me af.........
de draden trekken waar je het over hebt, ehm...doe je dat met was afscheiding vanuit je slipje of doe je dat vanuit inwendig......?

xxx snoopy!

Hey.

Mijn NOD is ook 10 maart.
Ben net gisteren ongi geworden, maar heb een korte cyclus van 24 dagen.
We tellen samen af naar de 10e......veel succes.

Groeten van Miena.

Hai,
Ik heb mijn nod (denk ik) 13 maart ben ik uit gegaan van 31 dagen. Spannende tijden he.
Ik hoop voor allemaal dat het raak is.
Liefs Iris

He meiden!
Ik ben 09 maart weer aan de beurt! Gezellig om dit weer  met zn allen te doen!
SPannend!!!!!!! Ben volg week in de klus week, dus kom maar op!!!!
xie maantje

hoi snoopy spannend he ,maar het duurt zo lang allemaal..
ik heb mijn nod 7maart.

groetjes iris

He snoopy,
Ik doe het inwendig.

Nou, bij mij begint het steeds meer te kriebelen. Gisteren was ik op de huishoudbeurs en 9 maanden beurs. Al die zwangere vrouwen en moeders die net een kindje hadden gekregen... En als je op straat loopt zie je ook de hele tijd buiken lopen. het lijkt wel of iedereen zwanger is.
Gelukkig houdt m'n zoontje me druk bezig, hij zit weer eens in zo'n 'nee' fase. Op alles wat ik vraag en zeg,"nee mamma". En dan lacht hij er zo lief bij. Hij zit me flink uit te dagen.

Liefs Mylene

Terug
Bovenaan