De spanning stijgt hier.....

Hallo Dames,

Ik moet ff mijn ei kwijt. Wij zijn deze maand weer begonnen met klussen, maar nu ben ik al een week heeel erg moe, kan 's middags wel slapen en gisteren ben ik zelfs in de auto in slaap gevallen (ik reed niet) Ook zitten mijn broeken niet meer lekker. Maar zelf wil het mij niet aan dat ik in de eerste ronde al zwanger zou zijn. We gaan morgenochtend testen, dus is wel erg spannend.

Vlindertjes

hoi hoi,

Bij mij voelde het precies zo en ik  ben nu 7 weken zwanger. En in ronde raak! Ik kon het nauwelijks geloven. En mijn man? Die zei: ''he wat jammer, daar was ook geen lol aan te beleven dan''. Hij had zich verheugd op een maanden durende klus-marathon...

Succes morgen!
Elke

Hallo

Wat spannend voor je! Ik hoop dat het meteen al raak is!

Bij ons was het ook zo, in 1 maand raak, Jojanneke is nu alweer twee maanden, heerlijk weer zo'n klein mensje in huis!!!

Succes morgen, ik zal voor je duimen

Carina

oh, ik zie dat je bericht van gister is, dus vandaag ga je testen, misschien heb je het al wel gedaan, spannend!!! Je houdt ons wel op de hoogte toch?

Carina

Het was negatief, opzich erg jammer, maar aan de ene kant ook nog wel een beetje een opluchting, erg he? Maar over nog geen 3 weken gaan we trouwen en als ik weer zo'n zwangerschap krijg als bij Elsa, dan wordt het geen pretje. Had toen last van hyperemesis gravidarum (overmatig zwangerschapsbraken). Dus vandaag hier een beetje een dubbelgevoel.
We gaan in ieder geval wachten tot in ongi wordt.

Terug
Bovenaan