De spanning stijgt nog twwe dagen tot mijn NOD!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Het word nu toch wel spannend, nog twee dagen en dan is mijn NOD, ik voel me nog steeds zwanger, mijn borsten doen steeds zeer aan de zijkanten, en ik draag al bijna twee dagen amper een bh omdat hij niet lekker zit.
Ben met vlagen misselijk en heb vooral smorgens weinig trek, mijn moeder zegt dat ik wel moet eten en dat probeer ik dan ook ( ja helaas weet mijn moeder het via mijn oma, omdat mijn oma het had opgevangen dat mijn tante zei ik denk dat je zwanger bent ) leuk is anders, ik heb er bijna de hele dag om lopen huilen, ook huilde ik dat mijn tante weer naar huis ging en gister bij mijn moeder schoot ik ook vol, het is 1 tranendal hier.
Hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd, dat zou ik raar vinden.

Wanneer kan ik nou het beste een test doen? en wat als hij toch negetief is, en welke test is het beste.
Om aan mijn moeder telaten zien dat het nu nog tevroeg was heb ik vrijdag getest, maar toen ik mijn urine op had gevangen leek het wel water, totaal niet geconcenteerd was bijna wit met een streepje geel, dus natuurlijk een negatieve test, nu smorgens is mijn urine heel geel en ruikt sterker dan normaal vind ik.

Die nare smaak in mijn mond is ook nog niet weg en ik ben erg moe, gister om 21.00 naar bed gegaan en om 09.00 was ik eruit, dus het klokje rond, en nog heb ik geen fut.
Ik hoop het zo dat het raak is.
LIefs van een ongeduldige kyrabella

Hoi,
wat spannend zeg....
Ik duim voor je!!!

Liefs Noelie
36 jr,2de ronde 1e kindje nod 8 maart

Wat jij schrijft als klachten die herken ik wel. Heel snel emotioneel en aan de zijkant zere borsten. Verder nog wat andere klachten heb ik, maar ik weet het niet meer.

Ik heb wel goede ervaring met Kruidvat en clear blue en prediktor. Jammer dat de hele fam het zo weet, en dat je dan ook nog zo snel vol schiet hè? Eten is wel belangrijk. Ik ben in de eerste zwangerschap ruim 5 kilo eerst afgevallen door weinig eten en al maar overgeven. Daarom snap ik er nu niks van, die "vage" klachten en toen wist ik het zó zeker...

ik had ook verwacht eigenlijk dat het wel raak zou zijn. hele zere borsten aan de zijkant en onderkant. steekjes in mn zij en mn urine  ruikt meer als anders. maar helaas vandaag test gedaan en negatief.
het is heel verschillend de een test een dag voor nod positief terwijl een ander pas een week later of 2 weken later een positieve test krijgt.
als je nu test en je hebt een negatieve wil dat nog niet zzeggen dat je niet zwanger bent. kan zijn dat er nog niet genoeg hcg is. afwachten dus

Echt overgeven moet ik nog niet soms kokhalzen, bijvoorbeeld bij een banaan, ik hik gewoon erg tegen het eten aan, toch probeer ik het maar, heb wel het idee dat ik savonds het meeste eet, dan gaat het het beste.
Nog even geduld, ja het is enorm balen dat iedereen het al bijna weet, en dan is het misschien ook nog niet zo( al voelt het steeds meer zo ).

Ga van de week als de RD weg blijven een test doen met mijn moeder samen,
Is sterkt ruikende urine ook een teken??
LIefs

Terug
Bovenaan