de spanning stijgt.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Pffff, het is spannend deze keer. Ik heb mijn eisprong op dinsdag of woensdag gehad (bijna 2 weken geleden). Op donderdag had ik een temp. stijging van 0.4 graden, dus duidelijk eisprong gehad. Meestal heb ik mijn eisprong 11 dagen  voor mijn nod, dat zou dus betekenen dat ik afgelopen vrijdag of zaterdag mijn nod zou hebben. Ik heb wel al vanaf vrijdag last van vage ongi krampen, maar nog helemaal niets te bekennen. Vannacht waren de krampen dusdanig dat ik ervan overtuigd was ongi te worden. Ook heb ik nog helemaal geen bruinverlies gehad. Dat heb ik normaal wel, had ik ook toen ik 2 jaar geleden zwanger bleek te zijn. Maar nog steeds helemaal niets. Ik wil morgen ochtend testen als er dan nog niets is.

Ik kan het haast niet geloven, aangezien we er ruim 2 jaar over hebben gedaan voordat ik zwanger was van ons zoontje. En dan zou ik nu in ronde 3 al zwanger zijn! Het zou natuurlijk wel helemaal geweldig zijn. Maar ik durf er nog niet echt in te geloven. Wat ook grappig is, we zitten op 2 dagen na  op dezelfde tijd als 2 jaar geleden.

Hè, dat is lekker, even van me af schrijven.

Groetjes,
Leeuwtje

heej leeuwtje
Spannend zeg,
Vroeg naar bed, en dan goed slapen dan is het snel ochtend.
Zal morgen op het forum kijken wat de uitslag is.
En als het zo is dan ontvang ik graag heeeeeel veeeeel glitters.

Veel succes.
liefs hunnybun

spannend! ik duim voor je!

maar 11 dagen na je eitje je NOD? dat is toch wel snel?
dacht dat dat 14 dagen was....

groetjes Carina

Hoi Hunnybun en Carina,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal voor jullie ook duimen! Hunnybun, ik zag dat het voor jou ook erg spannend is de komende dagen! Succes.

Carina, je eisprong vindt gemiddeld tussen de 11 en 14 dagen voor je volgende nod plaats. Daarom is het zo lastig om precies te zeggen wanneer je eisprong is, ook bij een regelmatige cyclus. Doordat we voor ons zoontje zo lang bezig zijn geweest weet ik nu wel hoe mijn cyclus in elkaar zit, dus dat is dan wel weer handig. Ik heb een onregelmatige cyclus die tussen de 32 en 42 dagen duurt, mijn temp stijgt 2 dagen na mijn ei, dus dan weet ik wanneer ik mijn ongi kan verwachten. Ik ben nu dus gaan tempen vanaf dat ik mijn ei kon verwachten, tot ik hem daadwerkelijk had gehad.

Groetjes,
Leeuwtje

Hé Leeuwtje

Dat klinkt goed! Ik hoop voor je dat het raak is deze keer.
Grappig wat je schrijft over dezelfde periode waarin je dan weer zwanger raakt. Mijn moeder gelooft er heilig in dat er vrouwen zijn, die alleen maar bepaalde periodes per aar vruchtbaar zijn. Haar eigen moeder kreeg alleen kinderen in oktober en je hoort wel vaker van gezinnen waarin iedereen in dezelfde maand jarig is.

Ik hoop dat je morgen positief test!

Kaskes

hoi leeuwtje, jeetje wat spannend, ik hou het forum morgen in de gaten.
weltrusten voor straks en tot horens

Terug
Bovenaan