De spanning stijgt....

A

Anoniem

Guest
.....en niet voor mij alleen, dacht ik....wie had ook al weer ook haar NOD komend weekend?

Hopelijk word ik dit weekend niet ongesteld en heb ik maandag een positieve test in mijn handen.....
Ik vind het echt een beetje spannend....ken het helemaal niet, omdat wij bij onze vorige zwangerschap niet van tevoren bedacht hadden zwanger te worden....
Maar nu....pfffff

Groetjes

Hoi,

Ik heb ook komend weekend NOD.
Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben, waarom heb ik anders vollere pijnlijke borsten. Dat heb ik normaliter niet voordat ik ongi moet worden. Ik heb maandagavond een testje gedaan, Erg hé. Ik kon het gewoon niet laten. Ik zag een ieniemienie streepje maar mijn vriend niet. Dus ik moest weer een nieuwe bestellen. Die kreeg ik gisteren binnen. Ik ben niet zeker over de NOD datum. Meestal wordt ik zondags ongesteld maar vorige keer was het een zaterdag???
Ik ben echt aan het twijfeen of ik morgen zal testen of wacht tot maandag........................
Vorige zwangerschap was het ronde 2 al raak........

Succes dames...

oh oh oh wat een spanning.

Vanmorgen kon ik het niet laten en heb toch een zwangerschapstest gedaan: Negatief helaas.
Maar toch blijf ik hopen dat ik zwanger ben.....
Borsten zijn nog steeds voller en gevoelig.
Vannacht mega slecht geslapen, veel pijn in mijn rug en nu hoofdpijn, Of is het allemaal spanning....
Zal ik alvast een nieuwe test bestellen of toch wachten tot na het weekend......

Ellis al tekenen ????

Nog steeds niet ongesteld en meer en meer het gevoel zwanger te zijn.....
Wij wachten af tot maandag....als ik het vol kan houden....;-)

Toi toi toi

Terug
Bovenaan