De spuiten mogen weer uit de kast: IUI 5...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb vanochtend een uitgangsecho gehad en er waren geen cystes te zien, gelukkig. Blijkbaar zijn ze weer verdwenen, ben ik wel erg blij om!
Vanaf morgen mag ik weer Menopur gaan spuiten, ze hebben de dosis verhoogd van 75 mg naar 112,5 mg omdat ik vorige keer maar 1 follikel had en ze hopen op zeker twee. Nu wel kans op overstimulatie, maar dat zien we dan wel weer. Heeft iemand van jullie weleens deze dosis gehad?
Ik zie wel weer als een berg op tegen het spuiten, heb een maandje overgeslagen en heb bijna het gevoel dat ik het mentaal 'geblockt' heb dat dit er weer aankwam.. bah!
Om de een of andere reden heb ik vanaf de eerste keer het idee gehad dat de 5e IUI poging succesvol zou zijn? Hopelijk heb ik een voorzienende blik!
Iedereen weer veel succes, maak maar vast een plekje voor me vrij op de wachtbank, volgende week kom ik er waarschijnlijk aan!

Groeten, Saartje

Hi Saar, wat goed zeg, ik hou een plaatsje voor je vrij hoor, kom maar gezellig naast me zitten, dan maken we er het beste van! Hou je van een roséetje of toch maar liever een bakje thee.........

Succes de komende dagen!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan