de stand van zaken...!

Hallo allemaal,

Alweer even geleden dat ik een berichtje op het forum heb geplaatst.
Wij hadden na ruim een jaar eindelijk de stap genomen om naar de ha te gaan. Inmiddels heeft mijn man een zaadonderzoek laten doen. Afgelopen week kregen we daar de uitslag van. Met dit zaad zou ik wel zwanger kunnen worden maar het zou wel iets langer kunnen duren volgens de ha. De verhouding van 'goede' en 'slechte' cellen (zo begreep ik het tenminste) is normaal gezien ongeveer 20% tegen 80% en bij mijn man is dat 10% tegen 90%. De ha gaf ons de keuze: Wat willen jullie? Hebben jullie haast? Wij hebben aangegeven dat we niet perse haast hebben, maar dat de teleurstelling iedere maand wel groter wordt als het weer niet is gelukt. De ha heeft ons doorverwezen naar de gyn. Zojuist gebeld en 14 juli kunnen we daar naar toe. Wordt vervolgd dus!

Voor iedereen die intussen zwanger is geworden! Proficiat en geniet ervan!

Groeten,
Merle

Hoi Merle,

Welkom terug hier. Zo te lezen zitten jullie in de lift! Spannend dat jullie de 14 die kennismakingsafspraak met een gyn. hebben. Met IUI zijn wel goede resultaten geboekt bij verminderde zaadkwaliteit, dus wie weet! Misschien mag je wel meteen door (als jullie besluiten voor de behandelingen te kiezen)!
Bij jou zijn nog helemaal geen onderzoeken gedaan?
Sterkte!
Suus

Hoi Merle,

Ik ga nu beginnen met de IUI behandeling, mijn man heeft zwak zaad (ze bewegen niet goed) en daardoor is de kans ook klein om het op de natuurlijke manier te doen.
Maar doordat ik endometriose heb (soort van verklevingen rond de baarmoeder) is het voor mij belang dat ik zsm zwanger raak, anders wordt het te pijnlijk iedere maand met mijn ogi.

Maar nu ben ik begonnen met clomid slikken, volgende week vrijdag moet ik gaan voor een echo of ik een mooi eitje op springen hebt staan en dan krijgen we te horen wanneer de inseminatie zal plaatsvinden...

IK KAN NIET WACHTEN!!!!

Jij succes de 14e en laat je het ons wel weten?? Als je nog wat wilt weten over IUI dan roep me maar...

liefs...
MoMo

Goh goed zeg dat jullie nu ook in de "molen"zitten (wanneer je er zelf natuurlijk wel helemaal achter staat)
Wij zitten ook in de med.molen en het valt me allemaal nog reuze mee, wel belangrijk is dat de gyn. je goed ligt.
Ik ben 4x geinsemineerd en nu voor t eerst met hormonen ( pen-injectie) bezig, vandaag voor t eerst gespoten best spannend omdat ik nog niet weet hoe ik er op reageer, maar goed we houden de moed erin!
He, heel veel succes de 14e, das al best snel, komt vast goed en hopelijk raak je snel zwanger!!
Groetjes pluk

Mijn vriend heeft ook zwak zaad en die gaat nog voor een echo van zijn balzak en ik ga zelf eind juni voor het eerst naar de gyn en vind het allemaal erg spannend maar ook best wel eng, heb jij dat ook ??

Succes de 14e en we blijven duimen voor een goede afloop!!!

X nienke

Hoi Merle, wij zitten ook in dit schuitje, mijn man heeft ook zwak zaad, en waarschijnlijk is de oorzaak een spatader in zijn balzak, daaraan word hij geopereerd, hij staat op de wachtlijst, afwachten dus, xucces bij de gyn. Fijn dat je zo snel terecht kon.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan