De "stand van zaken"....

Hallo dames,

hoe is het met jullie? Het is al bijna november, oeh, wat gaat het snel!

Ik ben ontzettend aan het aftellen qua werken. Ik werk nu nog fulltime (40 uur). Ik hoef nog maar 27 dagen... had nog een aantal vrije dagen die ik kon opnemen. 16 december is mijn laatste dag!

Inmiddels ben ik nu 10,5 kilo aangekomen, en jullie? Overigens ben ik nu 28 weken en 5 dagen in verwachting. Ben benieuwd hoeveel het er uiteindelijk gaan worden!

Verder ga ik (gelukkig) nog als een speer... nog altijd bezig met de bovenverdieping. De babykamer wordt dit weekend getext. Daarna legt mn vriend de vloer. Alle meubeltjes staan in dozen opgeslagen door het hele huis, dus dan kunnen we die over max. twee weken ook in elkaar zetten!

Verder moeten we alle spulletjes nog wel kopen, maar daar wacht ik even mee.. want dan kunnen we het meteen een plekje geven. Alleen de box staat in de woonkamer, zo gezellig!

Het geboortekaartje is ook af. (Via geboortekaartje.nl gemaakt). Verder ben ik ook maar bezig aan de voortuin. Haha, in een keer moeten er sommige dingen anders.

En ik had nu ook een adresje om mijn auto helemaal van binnen en buiten schoon te laten maken. Voor een spotprijsje! Dus dat wil ik ook nog voor mijn verlof doen.

Moet er zelf wel mee lachen! Maar zo blijven we lekker bezig.

Jullie nog nieuwtjes??

Het gaat inderdaad super snel!!

Ik nu 29 weken en 4 dagen en 4,5 kilo erbij. Het gaat nu wel ineens veel harder met die kilo's.

Ik moet dinsdag nog 1 dagje werken en dan ben ik lekker vrij!! Ik werk in een museum en die gaat dicht in november en in december pas weer open dus heb net geluk.

Merk wel dat ik toch weer meer moe wordt s avonds en dat is lastig om aan toe te geven.

Ik wilde een paar weken geleden al alles klaar hebben, juist omdat we zo klein wonen is dat dan ook wel gelukt het ledikantje/kastje/commodein1 staat te pronken naast ons bed en mijn vriend trekt regelmatig aan het koordje van het woezel en pip muziek doosje... zo schattig... Straks als ik echt vrij ben maar beginnen met alles vast wassen...

Het grote aftellen is inderdaad begonnen. Doordat ik werkloos thuis zit is het wel een heel lang verlof. Ik kijk nu ook echt uit naar het moment dat onze kleine man er is.

Het kamertje is al helemaal klaar. Zelfs de kleertjes zijn al gewassen. Volgende week komt mijn moeder nog op bezoek en gaan we samen nog even shoppen voor de laatste dingetjes. Ben er eigenlijk dus helemaal klaar voor. Nu 29wk en 3 dagen dus nog iets te vroeg :). Vandaag op controle geweest. Bloed en urine was allemaal goed en ook onze kleine man groeit goed. Zelf ben ik nu zo'n 10 kilo aangekomen.

Helaas wel last van mijn bekken. Al kan ik het gelukkig met behulp van fysio onder controle houden.

Hey hallo, zo ik wou dat het al januari was hahaha kijk er zo naar uit helaas nog eventjes geduld hebben!
De babykamer is klaar, en de rest gaan we kopen na de babyshower :) maar eerst volgende week de pretecho en 2dagen later de groei/ligging echo dus dat zijn weer hele leuke dingen in het vooruitzicht! haha
Ik ben meer dan 20kilo aangekomen, het vage is dat naast een mega buik er weinig van te zien is ahaha maar zolang me kleine boef gezond is vind ik het allemaal best.. ;)
Maandag me eerst fysio afspraak want ook ik heb hele erg last van me bekken, dus ik hoop dat het een beetje vermindering geeft.. ;) xxx

Zit nu op 28 wkn 6 dgn en werk nog fulltime. Tijd vliegt ineens wel! 30 nov mijn laatste werkdag (stop 6 wkn van te voren), wel lekker relaxed. Zit nu 9 kilo aan, vind de schade nog wel meevallen, had het erger verwacht. Kamertje staat, alleen de aankleding en inrichting moet nog af. Ook de verzorgingsspullen moeten we nog kopen. Binnenkort maar eens achteraan. Ik blijf maar uitstellen en zo schiet het helemaal niet op haha!!
Volgende week de 3d exho, ik bebenieuwd!

Hoi hoi

Ik ben nu precies 28w + 1 dag. 6 kilo eraan.
Nog geen naam, nog geen kaartje....hahaha met de eerste was ik nu al klaar we vinden het nu zo moeilijk.

Box staat al, alleen al zodat de kat en mijn zoontje een beetje kunnen wennen aan het idee.

Veder nog niks gewassen, het een en ander wel uitgezocht maar nog niet echt iets gedaan. Hmmm moet maar 'es aan de slag. 7 december laatste werkdag. Merk dat het nu wel weer vermoeiender begint te worden, de energie van de 2e trimester ept langzaam weg.

Verder voel ik met goed, loop bij de vk, chiropractor en doula om maar te zorgen dat ik deze keer 'gewoon' beval. in week 30 krijg ik gesprek met gyn. ivm kz vorige bevalling.

oh ja wat wel leuk is fotoshoot buik is weer bevestigd. met 35 weken!

Hey,

De timmerman is er!! Hij een kamer aan het maken voor de oudste op zolder, zodat hij daar kan gaan slapen. De kamer van hem wordt babykamer. Pff eindelijk.
Wel heb ik wat kleertjes gekocht, kruiken aangevuld, een mooie omslagdoek erbij. En een verzorgingstas. Was wel nodig na twee kids.

Volgende week maar eens aan de slag met schilderen.
We hebben weer geen naam voor een meisje, dachten we eindelijk een leuke naam te hebben, zien we er gisteravond een op tv voorbij komen, en ja hoor, het hele circus begint weer van voor af aan. Ach ja, je moet wat te doen hebben. Geboortekaartje zijn we mee bezig, we hebben een eigen ontwerp en de teksten hebben we al, het moet er alleen nog even op. Verder staat de box er nog van de jongste, en dubbele wandelwagen is in huis. Heb alleen nog een xtra deken nodig voor de wieg.
Het uitwassen enzo doe ik wel na nieuwjaar. Eerder heeft toch geen zin hier;-)

Bekken doet veel pijn nu, traplopen wordt erg lastig.

@ basjes, wat leuk een fotoshoot, geniet ervan!

Hallo, vandaag 28 weken en 13 kilo aangekomen. Gaat erg hard met die kilo's, maar zolang ik geen chips en ijs eet weet ik dat het van de zwangerschap is. Voel haar de hele dag en wat groeit ze hard, als ze draait met haar kontje zie je buik aan een kant omhoog schieten :).

Ons appartement 70m staat ook te koop sinds een maand. Iedere week kijkers nog geen kopers, maar ik verkoop het ook liever na de bevalling.
Kamertje is bijna af, kast en commode via mp opgeknapt en wit spijlen bedje staat klaar. Nog boekenplankjes ophangen en ik wil nog wat aan de muur. Eerst maand(en) gaat ze in familiewiegje op onze slaapkamer.

Ik loop bij de fysio voor stuitje en na wandelingen mega last aan de binnenkant van mijn benen. Baal hier wel van natuurlijk stiekem gehoopt dat je tot zeker 8 mnd nog kon huppelen. Ik moet nog 2mnd werken, zie er wel tegenop. Ik kijk wel hoe het gaat, we kunnen niet alles plannen....

Terug
Bovenaan