De stap is gezet, we gaan de medische molen in

A

Anoniem

Guest
Na een jaar proberen zonder resultaat hebben we besloten om een afspraak te maken bij de gyn. We moeten wel wachten tot 21 juni maar het zij zo! Het gevoel dat het deze keer zonder hulp gaat lukken is erg klein, dus dit lijkt de beste oplossing. Ondertussen gaan we gawoon ontspannen verder, maar ik geloof niet dat een zwangerschap er snel aan zit te komen. Hopelijk gaat het voor de mensen van het forum allemaal wat sneller en moeten jullie die stap nooit zetten, veel succes. Ik begeef me ondertussen ook wat meer op het als zwanger worden langer duurt forum, omdat ik jullie hier niet te veel wil ontmoedigen. Maar zo nu en dan plaats ik een berichtje of reageer ik op jullie vragen. Succes natje

Jij ook veel succes en hopelijk mag het dan maar snel lukken (en dan plaats je hier toch wel een berichtje?!)

Groetjes,
Marije

Je hebt helemaal gelijk hoor. Leuk is anders, maar als het al een jaar of langer duurt, kan je de medische molen in. En waarom ou je niet? Je kan wel blijven wachten/blijven proberen, maar voor hetzelfde geldt is er een simpel op te lossen probleem. Aan een te groot probleem om op te lossen denk je liever nog niet. Maar ik wens je in elk geval heel veel sterkte toe de komende tijd en probeer het hoofd een beetje koel te houden ja? En houd ons zo nu en dan even op de hoogte.

Anita

Verstandige keuze!

Als er tijdens die onderzoeken iets is wat je niet wil kan je dat alsnog zeggen, maar wie weet is er echt iets aan de hand wat ze kunnen verhelpen. Dan zit je over een jaartje met een baby!

Mijn zusje is na 1.5 jaar ook naar de gynea gegaan en mbv clomid was ze zo zwanger.

Dus heel veel succes en hoop nog wel wat van je te horen.
Inge

Fijn dat jullie de stap hebben gemaakt. Lijkt me toch best moeilijk om daarvoor te kiezen.
Maar als je eenmaal graag een kindje wenst, doe je er miscchien wel heel veel voor!
Maar ik blijf het knap vinden...........

Heel veel succes,

groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan