de stap is gezet

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden. Eerder deze week was ik nog vol spanning en verwachting. Maar helaas was ik niet IN verwachting. Ik werd ongesteld, en het doet weer heel erg zeer, letterlijk en figuurlijk. Ik begin me een soort afgestompt te voelen. Ik kan het niet precies omschrijven, maar misschien herkent iemand wat ik bedoel.

In elk geval hebben wij de eerste stap buitenshuis gezet, we hebben volgende week een afspraak met de huisarts gemaakt. Spannend hoor.

Ik wens jullie allemaal veel succes en geluk, en dat het voor jullie maar niet zo ver hoeft te komen!

liefs, GS, 14e ronde, 1e kindje

Hoi GS,

Ik weet niet hoe je je voelt omdat ik het zelf niet heb meegemaakt, maar ik vind het wel heel goed dat je de stap naar de huisarts hebt gezet. Het lijkt me heel moeilijk om iedere maand weer ongesteld te worden en een zwangerschap maar uitblijft.

Ik hoop voor je dat je gewoon heel snel zwanger mag worden.

Groetjes,

Suus.

Hallo GS,

Ik wil je even een hart onder de riem stekken.

Wij zijn op de kop af 24 maanden aan het klussen geweest voor ons eerste kindje, dus het is mogelijk ook als het langer duurd als een jaar.
Ik vind het wel heel goed dat je naar de HA gaat, heb je wel 3 maanden je cyclys met de temperatuur bijgehouden.
Je mannentje kan dat via de HA zijn zwemmers laten controleren, met jouw drie maanden cyclus kan gekeken worden of je op papier een eisprong hebt.
Wij zijn met 21 maanden bezig naar de HA gegaan en de uitslag dat er genoeg zwemmers waren was echt heel erg geruststellend daarna werd mijn cyclus nog beter, voelde de eisprong en 3 maanden later had een dubbele streep op de test.
Ik heb nu een zoontje maar ik denk dat dat erg gevoelig ligt bij jouw nu ( sorry hier voor)

Heel veel sterkte en succes en hou lol in het klussen

groetjes Barbra

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Het doet me toch elke keer weer goed om te lezen dat er mensen zijn die meeleven!
Barbra, ik ben inderdaad begonnen met temperaturen. Nog geen drie maanden, ik ben nu voor de tweede maand bezig (ik wilde al het "gedoe" zoals temperaturen, ovulatietesten etc. zo lang mogelijk buiten de deur houden, levert alleen maar extra stress op). Maar mijn cyclus is best heel regelmatig, scheelt wel eens een dagje. Ik voel bijna altijd de eisprong, en volgens mij zit het allemaal wel goed. Als ik de eisprong heb  gevoeld word ik altijd 14 dagen later ongesteld.
We willen gewoon laten controleren of er niet iets medisch aan de hand is waardoor het niet lukt.

Wat ontzettend gaaf dat jullie na 24 maanden proberen toch ook zwanger zijn geraakt! En het is helemaal niet kwetsend ofzo hoor, ik vind het heerlijk om te lezen dat dat dan toch lukt, en ik stel me dan voor dat je dan zó blij bent als je zo'n test in je handen houdt na  zo lange tijd! Heel erg leuk hoor. En niet bang zijn dat je mij daar mee kwetst. Haha, moet ik maar niet op zo'n forum komen waar de vrolijke berichtjes je om de oren vliegen.

Nou, dat was het weer. Groetjes, GS

He GS,

Ik vind het heel goed van je dat je naar de dokter gaat. Mn vriend en ik hebben deze week ook besloten dat als het deze keer niet gelukt is (weekend mn nod) naar de dokter te gaan. Wij zijn nu met maand 12 bezig en dus op naar maand 13...denk namelijk niet dat het gelukt is.

Ook ik temp nu al 2 maanden. Ik be alleen wel heel erg onregelmatig en ben erg bang dat ik endritiomese heb (of hoe je dat dan ook schrijft). Ik kan namelijk helemaal niest de eerste dag dat ik ongi wordt. Meld me daarom ook altijd ziek. Lig heel de dag te huilen op mn ed van de pijn en dat terwijl ik wel 2 paracentamols neem. Dit kan niet normaal zijn en daarom hebben wij ook besloten om naar de dokter te gaan. Ik heb gelukkig wel een duidelijk eisprong aan mn tem. schema te zien. Dus das een zorg minder.

Mn vriend is al gecontroleerd en bij hem is alles pico bello in orde.

Ik denk dat het heel goed is om nu dan toch naar de dokter te gaan. Ik bedoel..als er niets aan de hand is ben je natuurlijk heel erg opgelcuht enmisschien helpt dat wel bij het zwanger worden. En als er iets aan de hand is zijn we blij dat we nu naar de dokter geweest zijn en niet pas over een half jaar misschien.

Heel veel succes!

Laat wat van je weten.

Knuf

Terug
Bovenaan