De sypmtomen zijn er weer :s

A

Anoniem

Guest
hey meiden ..

Dinsdag mijn Nod , al wel paar daagjes misselijk en sinds vandaag erg pijnlijke borsten . Voel me moe en heb nergens zin of puf voor ...

We hopen natuurlijk dat het raak mag zijn maar probeer het nog ff naast me neer te leggen om de drang om te testen te verminderen ghihi ...

het enige wat ik hoop is dat het dit keer goed gaat en dat we over 8 maand een kleintje mogen hebben gezond en wel ...*zucht*

Lieve meiden , wens jullie weer alle goeds met klussen , wachten en alles er om heen ..

Liefss

Het klinkt inderdaad alsof je zwanger bent. Vervelent het wachten he. Vooral bij jouw nu.
Ik heb ook gevoelige borsten, moe en erg dromerig.
Ik mag woensdag pas testen. Me lichaam zal me wel weer in de maling nemen. Succes met wachten, zal voor je duimen.
Gr.

Spannend! Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Ik ga voor je duimen

ja, het is weer wachten. Ik vind deze laatste paar dagen altijd vreselijk vervelend en verwarrend! Ons lichaam kan ons zo voor de gek houden...

Succes met volhouden!

Ja, ik moet nog tot donderdag voor ik kan testen.
Dat eeuwige wachten.... Die eerste 2 weken van zo'n maand gaan best snel maar die laatste 1,5 week van de maand duren echt lang.... pfff
Maar er zit niets anders op dan maar gewoon afwachten helaas!

Succes met wachten!

Liefs

Spannend, ik ben benieuwd... Nu niet teveel aan denken en dan dinsdag testen.
groetjes,
Elise

hey meiden ,

indd weer erg spannend ...de klachten houden gewoon lekker aan alleen is de kramp af en toe best heftig maar gelukkig erg kort . Verder slecht geslapen ...en wat blauwe aders te zien op mijn borsten ... Ik twijfel erg of ik zwanger ben of toch ongy word hebben jullie dat ook ? je lichaam kan indd erg vreemd doen ...

Jullie ook allemaal sterkte met wachten ...!! ik hou jullie natuurlijk op de hoogte !!

Liefsss

Terug
Bovenaan