De tandjes!!

Hoi hoi.

Mijn dochter heeft het eerste tandje. Hoera !! Vanochtend ontdekt met drinken geven uit de beker.
FF een vraagje....Hoe gaat dat met de volgende tandjes? komen deze snel erna?of ligt dat eraan?
Ze heeft er niet zoveel last van gehad. Laatst de inentingen gehad dag erna koorstig dit was maar 1 dag , daarna niets meer.
Zou het dan toch van de tandjes zijn geweest?
Groetjes Linda
 
Hoi Linda,

wat gaat dat hard, hè? Onze zoon is inmiddels 20 maanden en heeft zijn gebitje al bijna compleet. Bij hem ging het in etappes. Soms heel snel achter elkaar, soms met maanden ertussen. Was geen pijl op te trekken. Hij kon wel hard bijten. Het sabbelen op onze pink was na het eerste tandje snel klaar

Geniet ze! Marijon
 
Hoihoi,mijn dochter heeft allebei haar voortandjes ongeveer een maand geleden tegelijk gekregen.Ze heeft verder nog geen last ervan gehad en was dus ook niet extra huilerig of ziek ofzo. De koorts zal denk ik door de inentingen komen,maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Maar meestal als kinderen last hebben van de tandjes duurt dat wel langer dan 1 dag...groetjes
 
Zoals met alles bij die kids, het komt in fases ;-))...

Mijn oudste kreeg met 8 maanden de eerste tandjes, maar wel meteen 2 tegelijk, een maand later nog 2. Dan weer even 'rust' en toen opeens weer 2 tandjes heel kort achter elkaar.
De hoektanden zijn alle 4 binnen een maand gekomen, de kiezen juist heel rustig een voor een.

Momenteel is hij 2jr 4 mnd en we wachten nog op het allerlaatste kiesje.

Hij heeft er ook trouwens nooit echt last van gehad (behalve misschien de kiezen), 'opeens' waren ze er, zeker die eerste tandjes. Ik zou ook eerder denken dat koorts van inentingen is. Ze kunnen trouwens van het tandjes krijgen zelf geen koorts krijgen, maar ze zijn in periode van tandjes krijgen wel vatbaarder voor virussen e.d.

Succes, dat mondje ziet er nu voor altijd anders uit! Zo schattig!
(tot ze je gaan bijten, ha ha...)
 
dat koortsigheid is 99% zeker van de inentingen, mijn dochtertje heeft donderdag ook inentingen gehad en ze was de volgende dag huilerig en had een verhoging en zaterdag was dat weer weg. Elke keer reageren ze er weer anders op.
 
Hier nog geen tandje te ontdekken bij Lois. Zij heeft af en toe wel koorts door het doorkomen en veel spuitluiers. Ze kwijlt enorm en bijt overal op... ik hoop dat het eerste tandje snel een feit is. Ze is er nu 2 dagen behoorlijk dreinerig van geweest en dat vond ik zo zielig! Ze is nu 5 maanden en een week, hopelijk kan ik binnenkort ook het eerste tandje bewonderen!
 
Terug
Bovenaan