De test ligt klaar !!!!

A

Anoniem

Guest
Goedenavond allemaal,

Voor iedereen die mij een beetje volgt, de test ligt hier al in huis, maar nu vragen we ons af wanneer kun je die test het beste doen.....?
Zou het vanavond kunnen of beter morgen ochtend...?
We houden het bijna niet meer uit.

Liefs Belinda

Hoi hoi,ik denk dat je hem het beste morgen ochtend kan doen,heeeeeel veeeeel sucses gr manuela

Hoi,

OOOhh, ik moet er zo om lachen. (sorry hoor). We zijn ook allemaal hetzelfde. Jij schreef al stoer dat je met testen wilde wachten tot het weekend, ha ha ha. Het is zoooooooooooo moeilijk dan he ? Ik begrijp het heel goed ! Aan mij heb je daarom ook niets, want ik zou beide keren testen. Gewoon omdat als ik wat in mijn hoofd heb, het dan ook zo wil doen.
Maar het verstandigst zou denk morgenochtend zijn. (Alhoewel, op de gebruiksaanwijzing staat of je op elk moment van de dag kan testen, of niet. En niet te veel drinken, dat verdunt het hormoon weer....
Nou veel succes ermee, doei Tanja; ik duim zo hard ik kan.

Hoi Belinda,

Je maakt het wel spannend hoor.
Ik weet niet met welke test je gaat testen, maar die van clear blue kun je al gebruiken als je overtijd bent. En dan maakt het niet uit wanneer.
Alleen schijnt je ochtendurine bij sommige testen beter te zijn omdat daar meer zwangerschapshormoon in zit, als je zwanger bent.

Nou succes, en ik ben heel erg benieuwd.
Ik duim voor je.

groetjes Kim

Ik zou als ik jou was heeeel vroeg gaan slapen en morgen de test doen. Als je heeeel vroeg gaat slapen dan is het sneller morgen (voor het gevoel), dan heb je toch weer een nachtje extra meegepikt.
SUCCES Esther

Ik snap het ook heel goed, zou ook niet kunnen wachten. Maar eigenlijk kun je testen vanaf je NOD, en die is allang geweest... Ik zou dus ook morgenochtend testen. Ik weet dat het niet 's ochtends hoeft, maar dat zou ik voor de zekerheid wel doen. Ik duim voor je!!

Haaiii,

Ik zou ook niet kunnen wachten denk ik...ppffffffff...zenuwslopend zoiets ofnie?!
Denk ook morgenvroeg het beste.....laat je het ons zo snel mogelijk weten???? ben écht benieuwd....maar zoals jij het verteld kan het toch niet anders als dat die test POSITIEF moet zijn?
Nou...ik wacht ook in spanning af...lees het wel....en veel plezier met testen :)

groetjes Kaa

Hoi,

Verstandelijk gezien zou ik zeggen ga morgenochtend testen. Maar wie zit ik nu voor de gek te houden. Ik ben het helemaal eens met Tanja. Je wilt het toch zo snel mogelijk weten? Wat je ook beslist, ik wens jullie heel veel succes. Ik duim voor jullie.

Groeten Sjaan

Terug
Bovenaan