de test mag in de kast

A

Anoniem

Guest
Helaas, ze zijn er .............. de rode duivels.
Eerlijk gezegd had ik het in de loop van de dag ook wel verwacht. Ik begon steeds meer een licht ongi gevoel te krijgen en ook steeds een klein beetje bloedverlies.
Ik moet zeggen dat ik er nog niet echt veel moeite mee heb dat het niet gelukt is. Ik had het helemaal geweldig gevonden hoor, maar het is ook wel eng. Ook heb ik nog steeds het idee dat mijn zus eerder zwanger moet zijn. Zij is 3 jaar ouder en heeft in maart een miskraam gehad.
Ach ja we gaan door naar ronde 4. Dat is mijn geluksgetal dus wie weet.

liefs daan

Jammer voor je, zeg! Blijft toch telkens een teleurstelling hè? Maar goed, zoals ze zeggen: nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Alvast succes voor volgende maand.

Liefs,

Tammy

Ach aj het is wel jammer, maar zoals ik al vaker heb gezegd zijn wij er nog niet zo heel erg mee bezig. We willen wel graag een kndje, maar kunnen ook nog wel even wachten. Ik denk, nee ik weet, dat wij eerder met de pil zijn gestopt dan de meesten. Dit moet je niet negatief op vatten hoor. Maar wij zijn niet gestopt met het idee van nu komt er een kindje, maar meer met het idee, zo de troep eruit en wat komt dat komt.

Maar goed tuurlijk is het wel een teleurstelling, maar ik kan mij er (nu nog) makkelijk over heen zetten.
Er zit ook een voordeel aan nu hoef ik de volgende keer geen test meer te kopen (haha)

voor degenen die al heel lang bezig zijn kan ik me voorstellen dat dit stukje wat negatief overkomt, maar dat is echt niet de bedoeling. Ook wij willen een kindje, maar tot nu toe maakt het ons nog niet zoveel uit wanneer. Dit zal vast nog wel veranderen.

Tja we gaan nu verder met ronde 4. Dit is ook mijn geluksgeatl dus wie weet. Zou wel grappig zijn. 6 weken vakantie en dan als je weer moet beginnen zwanger zijn (testen)

ach ja we zien wel.

liefs Daan

Hoi Daan,

Helemaal niet negatief; ik wou dat ik wat meer kon denken zoals jij. Ik weet dat ik waarschijnlijk ook nog wel een keer zal zwanger raken maar ben er zo obsessief mee bezig dat ik er zelf erg veel last van heb..Beetje relativeringsvermogen zou erg welkom zijn.

quote: Mama van 3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2006 01:51:42'));

Hoi Daan,

Helemaal niet negatief; ik wou dat ik wat meer kon denken zoals jij. Ik weet dat ik waarschijnlijk ook nog wel een keer zal zwanger raken maar ben er zo obsessief mee bezig dat ik er zelf erg veel last van heb..Beetje relativeringsvermogen zou erg welkom zijn.

Hallo Mama van 3,
Ik denk dat het inderdaad niet makkelijk is om als je zo graag nog een keer zwanger wilt worden en weinig mee bezig te zijn. Dat het al snel wat obsessief wordt.
Maar, kom op hoor, het komt vast en zeker goed in de komende maanden!!
Laat het allemaal een beetje los en geniet van je andere kindertjes!

Ik heb zelf nog geen ervaring met wachten enzo, want we beginnen komende maand, maar dit berichtje is goed bedoeld.

Succes meid!

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan