De test.......... tatatadaaaa

A

Anoniem

Guest
Ik heb getest. En, de uitslag is negatief, helaas. Gewoon een dikke vette min!!!!!
Is niet leuk.....

Wat lief trouwens dat jullie allemaal zo meeleven. Echt heel leuk.

Maar, misschien ook wel een klein beetje goed nieuws.
Had gister ontzettende buikpijn, nog geen druppel bloed te zien (ook niet met de tampontest) en vandaag nog stees niet. Zojuist een berichtje teruggekregen van Nienke (van het pendelen) en die zegt dat ik nu WEL zwanger ben, van een meisje.
IK HOOP HET ECHT. Maandag meteen maar weer een test kopen. Ze zeggen trouwens dat de Kruidvat testen beter zijn dan van die van Clear Blue.

Dussss nog ff duimen aub.

Kusss

hoi benthe,
Nou het kan dat je toch nog iets te vroeg hebt getest, dus ik zou morgen gewoon nog een keer een test doen!
Ik had ook bericht van nienke gehad; ik zou in februari zwanger worden maar zaterdag was ik het nog niet had ze gezegt dus ben benieuwd en ook ik zou een meisje krijgen, spannend!!!!!hoop echt dat ze gelijk heeft en dat ik deze maand zwanger wordt....
laat het ff weten als je weer getest hebt.
veel liefs sas

Hoi Benthe

En toch hoop ik dat die negatieve zwangerschapstest een foute test is, en dat het gewoon psitief zal zijn.

Ik had een een bercihtje naar Nienke geloof ik gestuurd, maar ik heb nog geen berichtje terug gekregen in verband met dat pendelen.

Duurt zo'n bercihtje terugkrijgen dan lang?

Ps: in ieder geval hoop ik er het beste voor jou en je man meid!

Ik zal nog een paar kaarsjes voor je aansteken, oke?

Groetjes Myra Wever

hoi myra,
ik had al na 1 dag een berichtje van nienke terug.
hoop dat het voor jou ook goed komt, wij hebben dezelfde nod dag, ben benieuwd, spannend!!!!
kusjes

Hoi hoi,

Myra, ik had ook al na één dag een berichtje terug. Was je bericht wel volledig? Zo niet dan wordt het direct verwijderd. Geef je naam (volledige voor- doop- en achternaam) door + je geboortedatum (dd/mm/jjjj).

Succes én je hoort nog van mij als ik weer een test heb gedaan.

Kuzz

Hai Benthe!

Jammer dat de test negatief was, maar misschien heb je nog niet voldoende zwangerschapshormoon in je lichaam.....Zolang de duiveltjes wegblijven is er nog hoop, he?!

Succes met een volgende test!! Ik blijf duimen voor je meis!

Groetjes, Tessje.

Natuurlijk had ik dit gedaan, maar misschien is deze niet aangekomen, fo ik heb iets verkeerds ingevoerd.

Dit is wat ik verstuurd had:

Myra Wilhelmina johanna Wever
Geboren op: 31 januari 1969

Dit was toch goed?

Ik kan het nu nergens meer terugvinden.

Zou jij mijn bovenstaande gegevens even door willen sturen dan?

Dit is mijn emailadres: myrawever@hotmail.com

Alvast bedankt

Ps: ik wil er natuurlijk het mijne vanweten, over wanneer ik, of dat ik al zwanger ben.

Groetjes en succes!!!

Groetjes Myra Wever

hoi benthe,

nee dat is niet leuk idd zo'n uitslag.
ik heb nu hetzelfde als jij. ben nu twee weken vet overtijd geen menstratie te bekennen, maar wel een negatieve test.
mmmm i wonder!
ik hoop dat over 3 dagen mijn test, mits ik in de tussentijd niet ong ben geworden, wel positief zal zijn.

even een vraagje. wat is pendelen??? is dat een voorspelling ofzo?

ik hoop voor jou dat je alsnog een positieve test zal krijgen.

zal voor je duimen. gr tammy

Terug
Bovenaan