De testen van Romed!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een vraagje:

Ik heb testen besteld via babybrabbel en daar zit een test bij waarvan zij zeggen dat hij al positief kan zijn 1 week voor je NOD.
En zo nieuwsgierig als ik ben heb ik vanmorgen getest terwijl mijn NOD pas donderdag is.
Nu was er in eerste instantie niets tezien maar het was heel vroeg in de ochtend en ik was zo moe had ik geen zin om tewachten (waarschijnlijk omdat je niet gelijk een streepje tevoorschijn zag komen).
Toen ik een paar uur later wakker werd ben ik toch nog maar even gaan kijken en nu was er een heel licht streepje tezien.
Omdat ik al een MK heb gehad loop ik niet zo snel meer met mijnhoofd in de wolken en ga ik over een week weer testen, alleen ben ik erg benieuwd of er hier mensen zijn die hier ook ervaring mee hebben.
Ik hoop natuurlijk dat ik wel zwanger ben maar ja de tijd zal het uitwijzen.
Voor de rest van de meiden die bezig zijn:   Heel veel succes!!!!

Groetjes Francis

Als je een test langer laat liggen is hij toch niet meer betrouwbaar?!
(meen ik gehoord te hebben)

Maar als je twijfelt, test dan nog een keer op je NOD..

Na 30 min. is een test niet meer betrouwbaar, dan geven ze fout-positieve uitslagen. Ik zou inderdaad na je NOD nogmaals testen en de test dat met 5-15min aflezen.
Succes!!!!

Groetjes, Irianne

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reactie!!!
Er zit niets anders op dan nog even wachten.
Het is zo moeilijk als je zoiets graag wilt.
Je gaat echt dingen zien die je graag wilt zien,  opgezette buik, misselijkheid en gekke steken.
Het lijkt wel of je ieder dingetje aan je lichaam ziet en merkt hahaha.
Nou veel succes allemaal nog.
Op naar donderdag!!!!

groetjes Francis

Hey Francis,

Welke testen had jij van Romed, die met die blauwe dop? De midstreamtesten? Ik heb namelijk ook al een paar keer achter elkaar een "positieve" test. Nu lees ik overal dat ze niet betrouwbaar zijn, wilde dat ik ze nooit gekocht had!

Groetjes en hopen dat ze wel betrouwbaar zijn, Noor!

Zou ook nog even wachten. En inderdaad in de bijsluiter staat ook tot na welke tijd je de test niet meer kan vertrouwen.

Nou hoor ik ook vaak en lees vaak dat testen van Romed niet te vertrouwen zijn  Wacht nog even af en loop anders ffe langs de apotheek en haal er daar 1 van het eigen huismerk..

Succes! Duim voor je!

Terug
Bovenaan