De tijd gaat snel, ben al meer dan een half jaar hier niet geweest.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, ik was aan het zoeken wanneer ik voor het laatst een bericht had getypt.
Kon het niet vinden en het gaat maar tot een half jaar terug.

Maar wie ben ik;

Ik ben Gré, 29 jaar en vorig jaar erg actief op dit forum, maar trok het niet meer.
AL 2 jaar en 7 maanden bezig met zwanger raken, maar nog steeds niet gelukt.

Al diverse onderzoeken gahad, maar er was niets te vinden. Ik vond het ook wel goed toen de arts zei, dat we nog  1 jaar moeten wachten, voor we verder gaan met behandelingen.
Niets gevonden, dan willen ze eerst ook niets voor je doen. Ik vond het goed, ook al leefde ik een aantal maanden in een roes.
En nu, gaat de tijd zo snel.
In Mei gaan we trouwen en daarna mogen we alweer bellen met het ziekenhuis. Het leek toen nog zover weg, maar het is al bijna zover.
Wat ze gaan doen, geen idee, we laten het wel over ons heen komen.

Ik was vandaag erg nieuwsgierig naar iedereen op dit forum.
Ik ben nu weer sterk genoeg om de verhalen te lezen van anderen.
Vanaf nu, ga ik weer mee praten op het forum.
Las ook postive verhalen van meiden, die na lange tijd proberen, nu toch zwanger zijn. Zoals Inge Flausmaus, haar naam komt me bekend voor.
Inge, nog van harte, geniet ervan.

Veel liefs van Gré

Volgens mij ken ik je ook nog van vorig jaar. (hoewel, is intussen ook al langer geleden..)
Ik heb intussen al 6 mnd een zoontje genaamd Stef. Ik ben voordat ik zwanger werd, bijna een jaar actief geweest op het forum en je verhaal en je naam doen een hoop belletjes rinkelen. Zelf ben ik nu weer hier omdat wij besloten hebben om te gaan voor een tweede. Beetje cru dus wel,maar ik hoop dat ik je daar niet al te veel mee confronteer....

Wat spannend dat voor jou alles bijna weer gaat beginnen, maar wat vreselijk frustrerend dat je intussen nog steeds geen resultaat uit jezelf hebt.... Zal denk ik niet meevallen. Dapper dat je weer hier op het forum bent hoor. Ik zal je in de gaten houden!

Liefs Annet

Hoi Annet, tjee al een zoon van een half jaar.
Gefeliciteerd.
 Ja, de naam wondernetje komt me wel bekend voor, maar het was ook wel   een komen en gaan op het forum.
Zo mis ik voetbalgek ook, met haar heb ik destijds ook veel gekletst op het forum. Maar die naam zie ik er niet tussen staan.
Gelukkig zijn er toch veel meiden zwanger geraakt, na lang wachten.
Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik kijk eerst nog uit naar onze bruiloft en daarna gaan we ervoor, de medische molen.

Mijn vriend verlangt zoveel naar een kindje, en is straks ook erg blij als er weer schot in komt. Maar zal ook wel weer zwaar worden, ziekenhuis in en uit. Maar dat hebben we er allemaal voorover.
 Hopelijk lukt hij bij jullie ook snel.

Tot horens
Liefs van Gré

Beste Gre,

Wat zwaar dat je al zo lang bezig bent! Je verhaal kwam me bekend voor omdat een vriendin van mij hetzelfde had. Ze zijn ruim 2 jaar bezig geweest zonder resultaat. Allemaal vervelende tests gedaan (vooral voor haar, mannen hoeven alleen sperma af te staan maar dat zal je allemaal wel weten). Daaruit kwam helemaal niets. Ze zijn toen begonnen met IVF en het was de eerste keer raak. Ze hebben inmiddels een gezonde dochter.

Ik wens je enorm veel sterkte en geniet van jullie bruiloft!

x
Dile

Hoi Dile,

Ik hoop dat we straks ook zwanger raken via IVF.
Maar voor dat we daar in aanmerkingen komen, moeten we eerst ander behandelingen ondergaan. Wat weet ik nog niet precies, maar ik weet wel dat IVF het laatste stadium is.
We zien het wel.
Eerst de bruiloft en dan weer geestelijk voorbereiden op de medische molen.

Liefs van Gré

Dag gre

Ik wens je heel veel geluk en vooral veel succes met de voorbereidingen voor de bruiloft. Is alles al geregeld??

gr mama van MD

he ik wil je heel veel succes wensen.
bij ons in de zaak (cafetaria) hoor ik ook regelmatig dat het niet wil lukken maar er zijn er 2 die mij bijgebleven zijn de eerste is na 8 jaar via ivf zwanger geworden en heeft nu een prachtige dochter en kwam 7 maanden na de geboorte van de kleine er achter dat ze weer zwanger was... zonder hulp
en de 2de waren 7 jaar bezig zouden met medicijnen voor de ivf beginnen maar moesten van de gyn 3 maanden rustig doen en dan zouden ze beginnen en in die 3 maanden was ze ook opeens zelf zwanger geworden.
ik hoop dat het bij jullie ook snel zal lukken lijkt me echt verschrikkelijk om zolang bezig te zijn.
maaar mischien dat je omdat de bruiloft eraan komt wat meer afleiding hebt en at het misschien dadelijk toch raak is..
(ik kwam dinsdag voor de bruiloft erschter dat ik zwanger was heb nu een zoontje van 15 maanden en zijn   nu bezig voor de 2de)

groetjes nicole

hoi gre

ik herken je naam ook nog.
bij jullie is er dus niets vreemds ondekt? bij ons ook niet.
we zijn nu 2 jaar bezig.
dit is wel een persoonlijke vraag, maar hoevaak klussen jullie in je vruchtbare week? ik lees overal dat 3 keer genoeg zou moeten zijn en dat hebben wij ook gedaan. eigenlijk deze maand pas voor het eerst elke dag dus van ma tm zo. maar dan is het helemaal niet leuk!
of hebben jullie zoiets van we vrijen wanneer we willen en zien in mei wel hoe het verder loopt? heb je nog vertrouwen in je eigen lijf?

liefs esther

Terug
Bovenaan