A
Anoniem
Guest
Hallo dames, ik was aan het zoeken wanneer ik voor het laatst een bericht had getypt.
Kon het niet vinden en het gaat maar tot een half jaar terug.
Maar wie ben ik;
Ik ben Gré, 29 jaar en vorig jaar erg actief op dit forum, maar trok het niet meer.
AL 2 jaar en 7 maanden bezig met zwanger raken, maar nog steeds niet gelukt.
Al diverse onderzoeken gahad, maar er was niets te vinden. Ik vond het ook wel goed toen de arts zei, dat we nog 1 jaar moeten wachten, voor we verder gaan met behandelingen.
Niets gevonden, dan willen ze eerst ook niets voor je doen. Ik vond het goed, ook al leefde ik een aantal maanden in een roes.
En nu, gaat de tijd zo snel.
In Mei gaan we trouwen en daarna mogen we alweer bellen met het ziekenhuis. Het leek toen nog zover weg, maar het is al bijna zover.
Wat ze gaan doen, geen idee, we laten het wel over ons heen komen.
Ik was vandaag erg nieuwsgierig naar iedereen op dit forum.
Ik ben nu weer sterk genoeg om de verhalen te lezen van anderen.
Vanaf nu, ga ik weer mee praten op het forum.
Las ook postive verhalen van meiden, die na lange tijd proberen, nu toch zwanger zijn. Zoals Inge Flausmaus, haar naam komt me bekend voor.
Inge, nog van harte, geniet ervan.
Veel liefs van Gré
Kon het niet vinden en het gaat maar tot een half jaar terug.
Maar wie ben ik;
Ik ben Gré, 29 jaar en vorig jaar erg actief op dit forum, maar trok het niet meer.
AL 2 jaar en 7 maanden bezig met zwanger raken, maar nog steeds niet gelukt.
Al diverse onderzoeken gahad, maar er was niets te vinden. Ik vond het ook wel goed toen de arts zei, dat we nog 1 jaar moeten wachten, voor we verder gaan met behandelingen.
Niets gevonden, dan willen ze eerst ook niets voor je doen. Ik vond het goed, ook al leefde ik een aantal maanden in een roes.
En nu, gaat de tijd zo snel.
In Mei gaan we trouwen en daarna mogen we alweer bellen met het ziekenhuis. Het leek toen nog zover weg, maar het is al bijna zover.
Wat ze gaan doen, geen idee, we laten het wel over ons heen komen.
Ik was vandaag erg nieuwsgierig naar iedereen op dit forum.
Ik ben nu weer sterk genoeg om de verhalen te lezen van anderen.
Vanaf nu, ga ik weer mee praten op het forum.
Las ook postive verhalen van meiden, die na lange tijd proberen, nu toch zwanger zijn. Zoals Inge Flausmaus, haar naam komt me bekend voor.
Inge, nog van harte, geniet ervan.
Veel liefs van Gré