de tijd gaat toch best snel

A

Anoniem

Guest
haai allemaal,

ik vind de tijd toch best snel gaan....nog niet zo lang geleden dacht ik dat ik zwanger was (na een week overtijd een positieve test)  toch een week later een bloeding (bleek wel even een bevruchting te zijn geweest)en nu zit ik alweer op dag 13 en heb vanochtend eitje gevoel en gister was de ovulatie test positief...
tenminste dat denk ik want ik dacht gister dat hij nog net niet positief was want hij was nog net ietsje pietsje lichter dan andere streepje, maar had gister al zeurend gevoel in onderbuik en vanochtend was het streepje lichter( van een nieuwe test he)  en ik voelde vanochtend een steek in mijn linkerlies!dus ik ga ervan uit dat dat mijn eitje was!
na het opdrogen was die van gister trouwens wel even donker en die vandaag echt een stuk lichter...
ik ga deze keer heeeel lang wachten met testen tot de kerst ofzo denk ik want ik wil niet weer hetzelfde meemaken als de vorige keer, dan kan je het beter niet weten...
we hebben er wel een goed gevoel over deze maand, altijd positief blijven he!
ik heb me voorgenomen om er tot de kerst niet aan te denken haha jaja klinkt heel stoer maar lukt toch niet....

iedereen succes met wachten!

liefs leetje 1981

Hey Leetje, wat goed dat je zo positief bent!!
Knap hoor.
Ik heb vandaag m'n NOD als ik zoals de vorige keer uitga van 24 dagen.
Tot nu toe nog niks te zien. Dus ik zal deze maand wel weer een cyclus van 27 dagen hebben.
Ik had deze maand ook die ovulatietesten gebruikt en had net als jij één dag zo'n donkerder streepje maar niet zo donker als de controlestreep en de dag erna alweer veel lichter. Aan ons zal het deze maand wederom niet liggen, haha.

Succes meid. Zet 'm op!!

TeHa

Terug
Bovenaan