de tijd kruipt voorbij

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het wachten valt me weer erg zwaar.
Na de IUI's was het wachten ook erg zwaar, maar omdat ik nu weet dat er een embryotje in mijn buik zit vind ik het een stuk zwaarder allemaal.
Ik kan mijn gedachten maar niet verzetten. We hebben nu een weekje vakantie, heerlijk. Ben er ook echt hard aan toe.
Maandag gaan we voor een midweekje weg. Maar ik ben zo bang, zo bang............ Ik heb alle scenaro's al in mijn hoofd afgespeeld voor als de  zijn intocht doen.

Tot aan de TP verliep alles geweldig, veel beter dan ik had durven dromen, en was ik hardstikke positief over hoe goed alles verliep. Maar nu de laatste kleine loodjes eraan zitten te komen (donderdag is testdag) zie ik het allemaal heel somber in, waarom..............ja, eigenlijk alleen maar omdat ik niets voel.
Ik wil zo graag bevesteging van mijn lichaam.
Kan iemand mij moed in praten please. Ik weet wel, je hoeft niet altijd wat te voelen maar toch.........een beetje bevesteging kan geen kwaad.

Ik lees zo vaak van meiden dat ze voelen dat ze ongesteld gaan worden maar gewoon lekker zwanger zijn. Ik wil dat ook voelen. Zitten hier toevallig ook (aanstaande) mama's die ook helemaal niets voelden voor de testdag.

Sorry voor mijn sombere berichtje hoor, ik kan gewoon niet uit mijn somberheid komen. Zelfs de vakantie in het vooruitzicht mij niet om me vrolijker te voelen.

Kruimel

P.s. Ibbeltje, trek jij het wachten nog een beetje?
Ik hoop dat jij je beter voelt dan ik.                                                

Hoi Kruimel,

Ik kan ook wel een peptalk gebruiken hoor ! Ik vind de tijd ook voorbij kruipen, ik word er soms helemaal gek van. Ik heb vandaag ook een butdag, zie het ook ineens heel somber in. Ik ben zo bang wat er met mij gaat gebeuren als toch blijkt dat het niet gelukt is, ik wil er gewoon niet aan denken! Elke dag vliegen er wel 20.000 (of meer) schietgebedjes de lucht in, hopelijk hebben ze effect.

Misschien hoort het depri zijn er wel gewoon bij, ik hoop het maar! Ik zit ook constant allerlei verhalen op het forum en op diverse web-logs te lezen om maar enigszins bevestiging te krijgen van wat ik voel en wat ik moet voelen (volgens de verhalen dan wel). Aan de ene kant zal ik blij zijn als de komende week erop zit, in ieder geval is er dan een eind gekomen aan de onzekerheid. Ik hoop echt dat het voor ons allebei positief zal uitpakken, we hebben het nu wel verdiend!

Maar Kruimeltje, jij voelde bij je 1e zwangerschap toch ook niets? Misschien hoort het wel gewoon bij jouw lichaam. Nou meid, ik kijk de hele dag wel af en toe op het forum. Als je je hart wilt luchten, dan moet je dat vooral doen hoor. Het lucht altijd op.

Ik denk heel veel aan je en ik hoop nog steeds op een goede afloop.

Liefs, Ibbeltje

Hoi Ibbel,

Hahahaha, jij bent precies hetzelfde als ik.
Ik zit ook de hele tijd op internet te zoeken naar de woorden; u bent zwanger!!!!!!
Maar heb die woorden ook nog niet gevonden, hahahaha. Heb al zoveel verschillende verhalen gelezen, maar ik lees iets te vaak: ik voelde dit en voelde dat........ Dus daar word ik eigenlijk ook niet vrolijker van.

Hoe is het met jou lich. gesteldheid? Heb je nog buikpijn gehad of iets anders?

Je hebt wel gelijk hoor, toen ik die 7 wkn van een zwangerschap hebt mogen snoepen voelde ik ook helemaal niets. Maar toen zat het misschien van het begin af aan  al niet goed, ik weet het niet.

Het nadeel is ook dat ik van die Progestan bolletjes altijd standaard na het stoppen na 5 dgn pas ongesteld wordt. Dus dat zou betekenen dat ik pas zondag  wordt als ik niet zwanger ben. Dus als ik  woensdag avond nog  niet ongesteld ben dan weet ik dat dit niets hoeft te betekenen.

Er zit niets anders op dan "vrolijk" af te wachten.
Ik vind het trouwens wel heel erg fijn om samen met jou gelijk op te lopen. We kunnen ons dan aan elkaar optrekken en elkaar moed in praten.
Als jij je ei kwijt wil dan hoor ik het wel hé. Alleen wel jammer dat we het die laatste (moeilijkste) dgn zonder elkaar moeten doen.

Kruimel

Hoi Kruimel,

Heerlijk he, als je niet alleen in het schuitje zit! Ik vind het ook wel prettig hoor, om te horen dat jij hetzelfde voelt en meemaakt. Ik vind het wel balen dat we de laatste dagen zonder elkaar door moeten maken . Kan je daar niet even op zoek naar een internetcafe ofzo?
Ik heb me net voorgenomen om niet meer te gaan kijken naar de verhalen van andere "zwangeren". Ik probeer maar rustig af te wachten en het over mij heen te laten komen. Ik heb gisteren mijn laatste pregnyl-spuit gezet. Die werkt ongeveer 3 - 4 dagen, dus ik word op zijn vroegst pas vanaf dinsdag ongesteld. Het broekloeren heeft nu dus nog geen zin. Wat mij trouwens wel opviel, is dat de  meeste meiden pas tegen het einde van de wachtweken last kregen van "ongesteldheidspijntjes", dus wie weet komt het nog!

Probeer moed te houden (makkelijker gezegd dan gedaan hoor).
Ik hoop je morgen nog te spreken op het forum, anders wens ik je toch een hele fijne vakantie toe. Geniet er lekker van en laat alles maar even over je heen komen.

Liefs, Ibbeltje

Dag meiden,

Ik leef zo met jullie mee. Nog niet lang geleden zat ik ook in die vreselijke wachtdagen. En het enige wat je kan doen is wachten.

Kruimel, misschien is het wel goed dat je niets voelt. Dan zitten die rotduivels er misschien ook helemaal niet aan te komen. Ik heb toen ook helemaal niets gevoeld. Dus ik ga duimen dat dit een goed teken voor je is.

Ook voor Ibbeltje duim ik hard mee. Hopelijk hebben jullie beiden deze week goed nieuws.

Veel sterkte met de laatste loodjes.

Probeer in iedergeval een beetje van je vakantie te genieten hoe moeilijk dat ook is.

Liefs
Nicole

Ok lieve meiden...ik ga proberen die peptalk te geven!! Als je ivf/icsi hebt dan is het in de meeste gevallen zo dat als het niet is gelukt je al vrij snel ongesteld wordt. (niet altijd maar meestal wel). Meestal vrij snel na het stoppen met de progestan..
Het feit dat het nu al dinsdag is en jij donderdag al mag testen is dus een heel goed teken!!!! Daarnaast hoef je absoluut niks te voelen! Ik ben 2 x zwanger geweest en pas na de testdag kwamen er wat kwalen. De afgelopen keer had ik trouwens heftige mensturatieklachten dus ik dacht dat ik verloren was maar gewoon een positieve test dus. Het kan dus zo zijn dat je niks voelt en het kan zo zijn dat je ervan overtuigd bent dat je ongi wordt en dat dan gewoon lekker niet wordt.
1 ding weet ik zeker...het feit dat je nu op dinsdag nog geen bruine voorprut of ongi hebt geeft mij hele goede hoop!!!

Ik ga voor je/jullie duimen!!

lfs ing

Heej lieve Kruimel,

Maakten de hormonen je al gek door het spuiten... nu word je geplaagd door de enorme onzekerheid en spanning, wel niet wel niet..
Ik hoop echt dat je toch een beetje tot rust komt tijdens jullie heerlijke vakantie en lekker kunt genieten!! Hopenlijk duurt het wachten dan ook minder lang. Meid, ik heb er toch echt veel vertrouwen in hoor dat het gewoon een dikke positieve test gaat zijn. Houd moed, en zolang er idd geen prut is te zien is alles nog mogelijk!!
Hoop over een paar nachtjes een fantastisch bericht van je te mogen lezen!!

Dikke kus Scorpy

Terug
Bovenaan