DE TIJD VLIEGT.

A

Anoniem

Guest
tjonge jonge het is een jongen, haha
en wat is de tijd gevlogen.
vinden jullie niet, de weken vliegen, je word nu zichtbaar dikker elker week, je kindje trappelt mooi in je buik en het voelt allemaal wat werkelijker.
de laatste 2 en de 1e 2 maanden duren het langst zeggen ze.
kijk ik kan natuurlijk niet wachten tot dat ik die kleine in mijn armen heb, dus wat dat betreft gaat het langzaam.

hoe ervaren jullie het.

xx martine

Hoi Martine,

Hier hetzelfde hoor, aan de ene kant vliegt de tijd en lijkt het al weer jaren geleden dat ik kotsend boven de pot hing maar aan de andere kant kan ik de weken wel van de kalender afkijken en niet wachten tot we ons meisje in bij ons hebben..... en gelukkig ben ik daar dus niet de enige in hahaha

Liefs Saskia

De tijd vliegt idd, maar........
Het duurt nog zo lang voot het eindelijk december is. Dan is het winter, nu is het nog volop zomer.....Alhoewel, volgende week gaat iedereen weer naar school hier, en dan is het een week of 8,9 en dan is het herfstvakantie, en dan nog een dikke maand en dan is het alweer december........

Ik weet het niet meer, maar ik wil nu wel vast dat het dec. is......zucht.....

Liefs Hilma

hoi Martine, wel herkenbaar wat je zegt, ik geniet ook van mijn steeds dikker wordende buik al moet ik er soms ook nog aan wennen dat ik moeder wordt. december duurt nog lang maar er is hier nog genoeg te doen dus het kindje moet eerst nog maar verder groeien. maar aan de andere kan zou ik willen dat het al zo ver was...
het komt ook denk ik omdat het allemaal zo nieuw is. liefs Lia

Inderdaad een heerlijke periode!

~Ik heb heel veel energie en voel me goed. Nu over de helft en ik voel de baby ook lekker.

Toen ik vanacht ging omdraaien voelde ik de kleine lekker duwen en trappelen, echt zo heerlijk.
En dan binnenkort zelf lekker nog even op vakantie en dan die grote naar school!

De Tijd vliegt nu echt..,.....wel lekker hoor! Maar inderdaad, van de eerste weet ik nog dat het straks richting het eind inderdaad heel langzaam lijkt te gaan.......

~gr mama van MD

Terug
Bovenaan