de tijd vliegt

wat gaat de tijd toch snel zeg
vorig jaar deze tijd waren we lekker aant genieten van ons prinsesje die bijna 4maand oud was,en nu een jaar later zitten we met smacht te wachten op ons kleine  
 mannetje
de tijd gaat zo snel inmiddels is caithlyn al echt een meisje aant worden met een eigen karakter,erg lief maar als ze iets heeft of niet wilt laat ze het ook zeker merken...
sinds een kleine 2maand loopt madammetje en nu is het ook alleen maar stappie stappie stappie zodra ze uit bed komt roept ze al stappie stappie stappie hahaha
tis echt een lekker kind en kan me geen leven meer voor stellen zonder haar
ook is ze helemaal weg van shayenne haar nichtje en ze roept de heletijd ahh baby en kust der dan helemaal plat zie foto hihi

ben benieuwd hoe dat dalijk gaat als der broertje er is
helaas zijn er ook wat minder leuke dingen gebeurd mn mams die is overledenmis der echt elk moment van de dag,doet je zoveel pijn dat ze de kleinkinderen niet ziet opgroeien dat ze niet van ze mocht genieten en allesen vooral nu ik nog maar een kleine 4a5 weken moet in de zwangerschap word alles weer zo emotioneel al die dingen kan ze je niet meer vanuit t echte leven bij steunen,al weet ik zeker dat ze vanuit boven over ons alle thuis waakt,en dus ook bij mn bevalling....

wilde deze foto ff erin laten zien;)

nou ik ga maar weer ffies kappen haha want anders staat alles vol hier....

vanmiddag moeten we na de gyn toe voor controle en dan horen we ook van hoe of wat ben wel heel benieuwd wanneer ze de kleine man dan gaan halen tword dan juli spannend spannend spannend

liefs een dolgelukkige mama

Terug
Bovenaan