de tijd..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Vinden jullie nou ook dat dit jaar 2008 zo is omgevlogen????
Ik zit voor mijn gevoel nog in April..haha
Maar de Sint is al in aantocht, en de Kerst duurt ook niet lang meer..
Het is een gezellige tijd, maaar oh zo druk!!
Zie soms op tegen al het geregel...ppfffttt.
Maar dan zitten we ook nog in een verbouwing, die volgens mijn man echt voor Kerst klaar gaat zijn, tenminste het grove werk..
Dus ik heb nog genoeg te doen..
Moet straks ook nog een woonkamer inrichten, en gordijnen enz..Maar wil niks overhaasten..
Dus doe dat ws volgend jaar rustig aan.
Hoe gaan jullie het einde van het jaar tegemoet?????
Gr Rina.

Ja het is voorbij gevlogen! Wij zijn dit jaar verhuisd rond Feline's eerste verjaardag. En nu natuurlijk zwanger en dat vliegt ook al voorbij.
Wel een leuke tijd nu, maar zo ontzettend druk haha.

groetjes Maris

Hou op! Echt niet normaal hoe snel het is gegaan dit jaar..
En dan hebben wij geen spectaculaire dingen gehad, behalve natuurlijk in 2007 de geboorte van ons 1e kind, iedereen zegt dat het zo snel voorbij gaat en dan denk je jaja maar het is echt zo!
De 1e afspraken voor 2009 staan al, over een paar weken is het zover.
Volgend jaar word ik 37, dat klinkt nog vreemder...!
Hoe gaan wij het einde van dit jaar tegemoet? Niet te veel vooruit denken, 1 ding tegelijk...

Het gaat inderdaad allemaal super snel. Zaterdag komt de Sint al aan, dan snel de kerstboom neerzetten en plannen voor Oud en Nieuw maken. Het gaat allemaal zo snel. Marissa is ook echt geen baby meer. Ze loopt door het hele huis heen en verteld hele verhalen. Vorig jaar met sinterklaas was ze nog zo klein. Het gaat echt te snel

groetjes Linda

jaaa inderdaad,het jaar vliegt om,het gaat snel.soms vind ik wel te snel gaan hoor!
vooral met anouk,ze vliegt hier zowat door het huis,als ik dan aan vorig jaar denk.....
zo,n klein hummeltje nog.

gr petra

Terug
Bovenaan