De tuin

Al vier jaar loop ik te hikken tegen die tuin van mij. Plannen genoeg, maar geen pot met geld om ze ten uitvoer te brengen en ook geen kracht genoeg om een begin te maken.

Maar nu heb ik zo'n lieve man die heeft een start gemaakt. Groentetuin aangelegd, stuk schutting gebouwd zodat het terras lekker afgeschermd is, het spitwerk gedaan, en hij heeft het grasmaaien (tja ik heb hooikoorts dus dat wordt 'm echt niet) van mijn moeder (ook al zo'n schat) overgenomen.

Van het weekend  kreeg ik ineens de geest. Ik ben gaan schoffelen, heb planten gekocht en heb  het terras geboend (groene aanslag is  nu weg). Het ziet er gezellig  uit, en voor het eerst in vier jaar heb ik gisteren in mijn tuin gezeten en heb ik  gedacht: Yes nu is het gezellig.

Morgen ben ik vrij en dan ga ik nog wat planten, bloemen en leuke dingetjes ophalen (had ondertussen ook wat geld bij elkaar gespaard tbv de tuin, dus het kan). Voor mij is de zomer begonnen.

Woensdagavond heb ik BBQ met  wat lieve mensen.

Groetjes
Miep  

Hoi Miep,

Heerlijk he, een tuin!   Fijn dat je er van kunt genieten nu. Heb zelf ook een tuin, bloementuin. Wel veel werk om mooi te houden en je hebt geduld nodig tot het naar je zin is maar dan is het inderdaad genieten. Mooie bloemen in huis uit eigen tuin etc.
Maak er wat moois van zodat je woensdag trots kunt zijn wanneer je vrienden komen BBQen!

Shopse vandaag.

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan